07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ok,

Iedereen bedankt om langs te komen, om mee te biken en om de toffe sfeer te verzorgen.

Ik excuseer me alvast in naam van de sportdienst van de V.U.B. voor het onbeschikbaar stellen van de douches. Alles was voorzien en afgesproken maar 1 iemand is blijkbaar zijn verantwoordelijkheid niet nagekomen.

Ik hoop dat de tocht jullie allen bevallen is. Een echt heel zware dobber qua uithouding en techniek was het zoals ik had aangekondigd niet, maar de omgeving en het verkeersvrij biken was voor iedereen een verademing dacht ik.

De foto's groepeer ik binnenkort op mijn fotopic site, maar komen zeker ook hier op www.mountainbike.be eveneens als een verslagje (en nu maar hopen dat ik iets sneller schrijf dan gewoonlijk).

Tot de volgende keer!
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

Ja Jef het was dik in orde. Ik heb me ook geamuseerd en zoals eerder gezegd, de dag vloog gewoon voorbij!

Tot de volgende!
ivan
Mountainbiker

Mountainbike.be

Post by ivan »

Prachtige tocht , goede afstand , goede timing , goede kennismaking , goede sfeer , kortom goed gevoel.

Uitkijken naar de volgende , en =D> aan allen.

Vergeet niet je waardering uit te brengen :wink:
Last edited by ivan on Sun 08 Aug 2004 18:57, edited 1 time in total.
RG
Mountainbiker

Post by RG »

JFK =D> =D> =D> =D>
Dit was een zeer leuke dag.
Een mooie organisatie, een goede sfeer, voor herhaling vatbaar.
JFK en Papa Werner bedankt
slowlegs
Mountainbiker

Mountainbike.be

Post by slowlegs »

Het was een schitterende namiddag. Ik heb veel toffe mensen ontmoet en hoop ze binnenkort terug te zien. Tevens was het voor mij zeer nuttig gezien ik nog niet zo lang deze sport uitoefen en veel tips heb gekregen van diverse mensen, waarvoor dank. Zeker voor herhaling vatbaar. (De fotookes zijn een mooie herinnering.) en....zo vuil waren we nu ook nie.
swerkfiets
Mountainbiker

Post by swerkfiets »

SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

zoooveeel zonder helm :drunk: [-X :wink:
spijtig da'k zo lang in men bed ben blijven liggen,k'had er graag bij geweest.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

SPECI wrote:zoooveeel zonder helm :drunk: [-X :wink:
Ik weet het, maar we kunnen niemand verplichten. Het enige wat we kunnen doen is het aanraden en dat is dan ook ook gebeurd.
Als er een op zijn totter had gevlogen zonder helm was het natuurlijk dik zijn eigen schuld.
ivan
Mountainbiker

Re: Mountainbike.be

Post by ivan »

ivan wrote:Prachtige tocht , goede afstand , goede timing , goede kennismaking , goede sfeer , kortom goed gevoel.

Uitkijken naar de volgende , en =D> aan allen.

Vergeet niet je waardering uit te brengen :wink:
Dus niet vergeten je stem uit te brengen 8)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Om het kort te houden : het was dik in orde =D> =D>
De rest is hierboven al gezegd en de foto´s die sommigen hebben gemaakt zijn schitterend :wink:
Maar ook belangrijk: heb gisteren een paar leuke tips opgevangen die zeker van pas gaan komen.

Tot de volgende keer.
Post Reply