29/11/2009 Sallaumines (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Allez,bij deze gooi ik de handdoek definitief de ring in. :cry:
Aan allen die oversteken,veel succes morgen. :-?
Ik hoop voor jullie droog weer.
Maar deze "grote" naam zal alvast morgen ontbreken op de affiche. #-o
Nochthans niet ziek of wat dan ook.
En ik ben ook niet van plan om het te worden.
14 dagen geleden van de modder geproefd en de regen van vandaag heeft mijn keuze om te passen alleen maar vergemakkelijkt.

Tot de volgende dan maar. :cry:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

uncle sam wrote:Ik gooi nu reeds de handdoek in de ring, voor mij geen mtb volgend weekend... ondanks de 2 prachtige tochten die te rijden vallen.
Totaal geen zin om te zwemmen #-o
(Samenvatting weer: donderdag vrij veel regen, vrijdag intense buien, zaterdag en zondag een stormdepressie...)

Suc6 aan de dappere mannen die toch gaan biken
=D> =D> Voor de weermannen/vrouwen in ons land, dat ze dit reeds op maandag konden voorspellen. Ksta er nog van te kijken :roll:
Have fun en vergeet jullie zwemvliezen niet!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

veeteeteetje wrote:Allez,bij deze gooi ik de handdoek definitief de ring in. :cry:
Aan allen die oversteken,veel succes morgen. :-?
Ik hoop voor jullie droog weer.
Maar deze "grote" naam zal alvast morgen ontbreken op de affiche. #-o
Nochthans niet ziek of wat dan ook.
En ik ben ook niet van plan om het te worden.
14 dagen geleden van de modder geproefd en de regen van vandaag heeft mijn keuze om te passen alleen maar vergemakkelijkt.

Tot de volgende dan maar. :cry:
Ikke ben nog één van den oude stempel,n'en echten FLANDRIEN é .....en dus ga ik er rijden of glijden.Op het gemakske voor de groten.?!
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

Ikke zal der ook bij zijn bij de oudjes, de beentjes een beetje los smijten !
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Waaw... wat een parcours was dit hier zeg. Noyelles was een tocht voor mietjes vergeleken met wat we hier vandaag onder de wielen geschoven kregen.

Hier een daar een klein modderspoortje, maar de rit vrijwel de hele tijd in een flauw zonnetje gereden. Geen spatje regen gezien. Ge ziet maar, die terrils in de buurt van Lens zijn dus duidelijk een micro-klimaat.

Eerst een tukske doen en dan zal ik mijn verslag on-line gooien.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Wat ben ik blij dat ik me niet [-X [-X bij de "mietjes" heb aangesloten en hier toch aan de start verschenen ben. :bounce:
Vandaag HEERLIJK genoten van een prima toertocht met alles erop en eraan. =D> Bijna alles zeer goed berijdbaar.(uitgezonderd de quad-strook :-? )Mooie uitgetekende eerste terril. =D> =D>
Prima bevoorradingen.Bike-wash,douche's en........den beker voor de grootste club en dat dankzij drie ECHTE FLANDRIEENNEKES!!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> !ja ja madammekes die niet bang zijn van een beetje wind en een spatje regen!

Op naar volgend jaar met alleen vrouwen???!!!!!(voor de plooiers ,een stekske onder water :lol: :lol: )
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

en ook nog :oops:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Moustache wrote:Waaw... wat een parcours was dit hier zeg. Noyelles was een tocht voor mietjes vergeleken met wat we hier vandaag onder de wielen geschoven kregen.

Hier een daar een klein modderspoortje, maar de rit vrijwel de hele tijd in een flauw zonnetje gereden. Geen spatje regen gezien. Ge ziet maar, die terrils in de buurt van Lens zijn dus duidelijk een micro-klimaat.

Eerst een tukske doen en dan zal ik mijn verslag on-line gooien.
Ik had maar een klein beetje gelogen, het is niet droog gebleven, maar nooit regende het hard genoeg om het regenfrakske aan te doen. Die zon was ook wel heel flauw.

De rit daarentegen was prachtig, zelfs zonder Delta 3.

Lees maar.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Hoeveel deelnemers waren er??
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

veeteeteetje wrote:Hoeveel deelnemers waren er??
Tweehonderd in de derdig, waarvan 13 forumbikers =D> =D> , en 8 Belgische clubs,
Een pak minder dan vorig jaar door de regen van de voorbije dagen en deze morgen.
Post Reply