you took the words right out of my mouthGeecee wrote:Hier kunnen we kort over zijn: Zeer mooie TT, elk jaar.
Ofschoon het weer toch nog redelijk goed was, spijtig voor de organisatie dat er maar een goei 1000 deelnemers waren.
Misschien maar goed ook, de fietsenbewaking was dan zeker een maatje te klein geweest. Tip aan de organisatie: Hier had ik een helper of 3 meer geplaatst!![]()
![]()
Waarschijnlijk was het ook de regen geweest die de dagen ervoor gevallen was, of de Maasmechelse concurrent van zaterdag? Zo te lezen op dit forum, hebben de deelnemers van Winterslag de juiste keuze gemaakt, joepi voor ons dus![]()
Een paar fotokes, klik op onderstaande link
Tot volgend jaar!
Zo 29/11/2009 Genk-Winterslag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- saiko
- Test team
thx hier ben ik iets meebollenjo wrote:Saiko; kijkt hier eens: http://connect.garmin.com/activity/19870091saiko wrote:dat is zonder teril ....fcb wrote: Leer eens lezen
toch bedankt voor de nuttige info
Geecee schreef : Ofschoon het weer toch nog redelijk goed was, spijtig voor de organisatie dat er maar een goei 1000 deelnemers waren.
Misschien maar goed ook, de fietsenbewaking was dan zeker een maatje te klein geweest. Tip aan de organisatie: Hier had ik een helper of 3 meer geplaatst!
We hadden hier een paar buitenstaanders extra voorzien maar die konden niet akkoord gaan met de cao van de club

Misschien maar goed ook, de fietsenbewaking was dan zeker een maatje te klein geweest. Tip aan de organisatie: Hier had ik een helper of 3 meer geplaatst!
We hadden hier een paar buitenstaanders extra voorzien maar die konden niet akkoord gaan met de cao van de club
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
HIER ook enkele foto's geplaatst!
Heidetrappers