Ik ben van plan een nieuwe MTbike te kopen. Ik heb mijn zinnen gezet op een Giant VT2.
Heeft iemand ervaring met deze enduro? En zijn die goed of slecht.
Ik rij zeer regelmatig toertochten. Maar hebt het graag wat steiler.
[/img]
Giant
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Core
- Mountainbiker
Giant trance?
Weet er iemand wanneer de giant trance in belgie uitkomt?
Wat zal dan hier de prijs zijn? .Op de US webs kost hij 1600 voor trance3 en up.
heefter mss ook iemand grote foto's ervan?
greetz
Wat zal dan hier de prijs zijn? .Op de US webs kost hij 1600 voor trance3 en up.
heefter mss ook iemand grote foto's ervan?
greetz
- Splenter
- Mountainbiker
Giant XtC Hybrid
Heeft er iemand ervaring met dit frame? Ik ben eigenlijk vooral geïnteresseerd naar de stijfheid. Ik rij nu met een goedkoop scandium frame dat als tussenoplossing moest dienstdoen na mijn ongeval, maar een ritje op de fiets van mijn maat herinnerde er mij nog eens aan dat dit in feite maar een slap frame is. Dus is de zoektocht weer voor geopend verklaard
En vooral, als je dit XtC Hybrid frame vergelijkt met het volledig carbon frame, zou dit veel schelen in stijfheid?
En tips voor stijve kaders (beneden de 1500 euro) zijn ook welkom.
En vooral, als je dit XtC Hybrid frame vergelijkt met het volledig carbon frame, zou dit veel schelen in stijfheid?
En tips voor stijve kaders (beneden de 1500 euro) zijn ook welkom.
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
Heb geen ervaring met de giant, maar lees als tip volgende topic eens. Als je met die 1500 € enkel een kader bedoelt zal je voor een C'dale Optimo zeker toekomen.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=36
zie laatste post
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=36
zie laatste post
- Splenter
- Mountainbiker
Tja, cannondale... Ik vind dat zeker het overwegen waard, maar ik zou dan wel ineens kijken voor een optimo ipv voor een furio. Nadeel is dan weer dat die niet te verkrijgen zijn in v-brake versie (denk ik toch) en het ineens weer een stukje duurder gaat zijn eh. Richtprijs voor optimo frame + vork?
En anders, iemand over de giant mag ook eh
-
Guest
Post by Guest »
furio frameset is met v-brake's richtrpijs met vork is 1299€Splenter wrote:Tja, cannondale... Ik vind dat zeker het overwegen waard, maar ik zou dan wel ineens kijken voor een optimo ipv voor een furio. Nadeel is dan weer dat die niet te verkrijgen zijn in v-brake versie (denk ik toch) en het ineens weer een stukje duurder gaat zijn eh. Richtprijs voor optimo frame + vork?
die zijn los te verkrijgen
richtprijs van optimoframeset is 1999€