Turner Flux update 24/03 p 16

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

G-m@n. wrote:droge humor :wink:
mij maakt da echt niet uit wat een ander denk of doet over een merk, mijne zijn betaald en ben er content van, das mij genoeg :wink:
Ik verwacht nog een serieuze afrekening van mijn VISA kaart ... :-$
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

Edlisjas wrote:
G-m@n. wrote:droge humor :wink:
mij maakt da echt niet uit wat een ander denk of doet over een merk, mijne zijn betaald en ben er content van, das mij genoeg :wink:
Ik verwacht nog een serieuze afrekening van mijn VISA kaart ... :-$
het is voor een goed doel hé :wink:
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

kan iemand van de Turner-flux-bende es het verschil uitleggen tussen een dw-link en een TNT ...
want op de turner site geraak ik er niet uit :-(
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

guntherds wrote:kan iemand van de Turner-flux-bende es het verschil uitleggen tussen een dw-link en een TNT ...
want op de turner site geraak ik er niet uit :-(
De DW-link is de opvolger van de TNT ... that's it. DW-link wordt toegepast op frames vanaf modeljaar 2009. Ik heb met enkele mensen gepraat die zowel met TNT als DW-link gereden hebben en het verschil zou nauwelijks merkbaar zijn.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Waarom zouden ze dan van veersysteem veranderen als het verschil nauwelijks merkbaar is ?
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

K2-er wrote:Waarom zouden ze dan van veersysteem veranderen als het verschil nauwelijks merkbaar is ?
Stilstaan is achteruitgaan ... Op meerdere fora las ik dat je al een ervaren rijder moet zijn om het verschil te merken. En dat ben ik dus niet. Volgens Akkermans draait het tegenwoordig allemaal om details, ik ben al blij met de basis ... :wink:
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Het verschil tussen een TNT en een horst link is voor mij bijna niet merkbaar, maar het trapgedrag van een DW en een TNT is voor mij wel duidelijk merkbaar. De DW heeft een "anti-squat" layout. Kort door de bocht betekend dit dat hij niets inveert als je stevig doortrapt op het kleine blad. De TNT en HL doen dit wel een beetje.

Voor mij is de DW een duidelijke xc bike, maar hou ik het toch bij mijn 5spot HL om te spelen. Jah ik wil wel een DW raceflux of een lichte DW sultan, maar geen DW 5spot. Dat heeft wel meer met de geometrie te maken dan met de DW setup...

Greetz
bettes
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

K2-er wrote:Waarom zouden ze dan van veersysteem veranderen als het verschil nauwelijks merkbaar is ?
marketing
dr paaj
Pro

Post by dr paaj »

Licenties...
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Headshot wrote:
marketing
Sorry, maar als er één merk is dat daar niet aan mee doet dan is het Turner wel... Niet ieder jaar hetzelfde frame met een ander kleurtje dat dan honderden euro's duurder is...

Als hun nieuwe frame klaar is komt het uit. Als er in het midden van het jaar een verbetering kan zijn dan voeren ze die door.

Spijtig dat tegenwoordig alles om harde dollars draait... En die met het meeste dollars (of de beste advokaat) beslist wie wat mag! Dave Turner beslist dan om een andere uitweg te zoeken die misschien even goed of zelfs beter is! Ik blijf voorlopig nog achter mijn eenvoudige 4bar Turner staan, daar rij ik al vele jaren mee en die gaat waarschijnlijk nog vele jaren mee!

If it ain't broken, don't fix it!

greetz
bettes
Post Reply