15/08/2009 Poperinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Prachtige tocht gereden :bounce:
Veel volk bij de inschrijving rond 9 uur, maar verliep redelijk vlot, ook geen parkingproblemen. De tocht zelf (reed 85) is beslist de 2 x 50 min in de wagen waard. En dan nog zo'n goe weer, een droog klimparcours, hier en daar een 'technisch ommetje', 3 goede bevoorradingen (kon telkens mijn bidon vullen). Ook douche was goe (beetje fris, maar da was juist goe). Idd. geen minpunten.
Genoten van de klimmen, uitzichten en vooral de leuke afdalingen.
Rond km 70 toch even een dipje, daarna nog gevlamd met de wind in tgat.
Dus als tlukt, tot volgende keer ...
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Moe en voldaan na 129.3km onder de finish boog gereden. Ne pakske lekkere koeken en bijhorend petje (die perfect past bij mijn outfit).
Ne brede smile na 5h35 afzien: deze tocht was af!

Goeie parkeerwachters :wink:, vlotte inschrijving ondanks de lange wachtrijen, zeer goeie bepijling, afwisselend parcours met enkele leuke nieuwe stukjes erin, zeer goeie bev'n (alles meer dan genoeg, fris water en lekkere appeltjes :wink:), loden zon, vriendelijk crew :P, gezellige après!

Jammer dat het voorbij is.
Bedankt MTB Poperinge =D>
marti
Mountainbiker

Post by marti »

Prachtige tocht =D> =D> =D> =D> =D> ,alleen jammer dat sommige mensen het niet kunnen laten om lege blikjes cola en aquarius langs het parcour te gooien :evil: .
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

Idd een prachtige tocht, ingeschreven voor 105 maar bleken er 114 te zijn. Rond Cassel bij een vd laatste beklimmingen ervan ne serieuze klop gekregen en mij naar de eindstreep gesleept.
Moe maar voldaan en tot volgend jaar!
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Deze morgen om 09.30 h gestart voor de 105. Leuke tocht tot km 50. Daar serieuze val gemaakt (overkop over stuk steen onder gras bij wisselen van spoor). Op helm terecht gekomen die dwars doormidden is gebroken. Gelukkig niet te zwaar gekwetst (dankzij helm !). Bewijst nog eens dat een helm verplicht zou moeten zijn op dergelijke tocht.
Daarna teruggereden (fiets was nog heel) naar splitsing om zo aan 80 km uit te komen. Voor de rest : goede organisatie, uitgebreide bevoorrading., leuk parcours en goed weer. Wel bizar dat je op de 1e bevoorrading geen aquarius kon krijgen omdat hij niet koud genoeg was ??!
Volgend jaar terug van de partij.
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

131 km gebold in 6h30
leuk en warm...
een jaarlijkse klassieker om niet te missen! 6 de of 7 de deelname

proficiat en dank voor de perfecte en veilige organisatie!!! =D>
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Dit blijft de enige tocht waarom ik zo vroeg uit mijn bed kom en zo lang in de wagen moet zitten.

=D> =D> =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Poperinge werd vandaag volledig ingepalmd door de mtb, althans daar leek het toch op deze morgen. Samen met traxer en ebbor heb ik de 85 aangevat, zodat we morgen ook nog op een deftige manier een rit kunnen rijden. Jammer genoeg moet ik zeggend dat de eerste 25-30km mij niet konden bekoren: Ik kan mij niet herinneren dat ik in de vorige edities zo weinig offroad gekregen heb in de eerste 25-30km. De mooiste stukken waren dit jaar gelegen rond de Catsberg, op sommige andere plaatsen bleef ik wat op mijn honger zitten.
Gans de tocht hebben we vrij rustig gereden (ze moesten nu en dan eens wachten op mij :oops: ), behalve de laatste 10km waar traxer de gashendel begon open te draaien. Gelukkig zat ik vanachter op de tandem :lol: , althans tot ongeveer een km van het einde.
We hebben ons geamuseerd en 't was niet te lastig. volgend jaar zijn we er opnieuw , want ondanks mijn opmerkingen blijft dit een topper.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Bedankt poperinge t'was af =D> =D> =D>
ik zal niet beginnen op te sommen wat ik goed vond ,er is ook niets te vinden wat ik niet goed vond .Chapeau aan alle medewerkers en bedankt :lol: :lol:
We zijn deze morgen gestart met een aantal grysperre's 8 in het totaal
verschillende afstanden zijn gereden en allen zijn ze met een smile tot achter hun oren aangekomen Dat zegt genoeg zeker
tot volgend jaar
D0C
Mountainbiker

Post by D0C »

Vandaag samen met de companen mega mini , sjarelke en bartje mutoh onze eerste centenaire gereden : 110 km in zes uur: prachtig parcours, vooral stuk rond de " kasselrib " was koninginnestuk : telkens dat kerkje te zien was werden we weer naar beneden gestuurd om dan weer dood te gaan. Ook pluim voor de organisatie voor de bevoorrading en parking met shuttle service : lang leve de lijn. Op apres nog kapitein iglo alias frawiwj gezien . Door een " gelukkig " ongeluk ( gebroken ketting ) kon hij vroegtijdig in het busje ! Chapeau ook voor barten van de chouf met zijn eerste deelname met 65 Km !
Volgend jaar komen we terug voor de 125 ?
Post Reply