13/06/09 REGIOTOUR 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Voila, al voor 7 uur aanwezig aan de startplaats, als een van de eerste gestart en even na 12u al onder de douche. Ik heb mij geamuseerd. Een totaal andere ervaring dan vorig jaar, veel,véél beter berijdbaar. En dan moeten we durven zeggen dat er toch wel wat weinig off-road aanwezig is.
Maar 't vrouwtje was content, veel vroeger thuis dan verwacht. Bedankt aan alle rijders waarbij ik even mocht 'wieltjeszuigen', en tot volgend jaar.

Toton
Last edited by petanker on Sun 14 Jun 2009 08:29, edited 1 time in total.
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

duff wrote:na een 20tal km moeten opgeven door een val (mijn sleutelbeen gebroken :( )
Oei, was jij dat die in die afzink kort voor het Oudenberghof samen met nog een andere biker in de kant zat?
Ik zag dat die ene zijn arm ondersteunde...
Hoe dan ook, spoedig herstel!
duff
Mountainbiker

Post by duff »

goldfinger wrote:
duff wrote:na een 20tal km moeten opgeven door een val (mijn sleutelbeen gebroken :( )
Oei, was jij dat die in die afzink kort voor het Oudenberghof samen met nog een andere biker in de kant zat?
Ik zag dat die ene zijn arm ondersteunde...
Hoe dan ook, spoedig herstel!
hey,

nee hoor, ik ben gestart in gbergen, en ben iets voor de 1e bevoorading van de 130km ten val gekomen. eerst viel het goed mee! nog een kleine 10 km verder gereden tot aan de bevoorading en daar maar beslist om te stoppen! gelukkig is de breuk niet te gecompliceerd! kwas nu eens goed bezig ... de regiotour lijkt gedoemd bij mij.vorig jaar onherstelbare pech achter 30 km :(

kvrees dat de schrik er nu wat zal inzitten!! hopelijk vlug genezen maar vrees er wat voor :(
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

voila, de mijne zit er ook op. vertrokken vanuit Denderwindeke naar de start in Denderhoutem en vanaf dan was het gas geven. Bedankt aan triatleet B.d.t. en zijne maat dak mijne remork er mocht aanhangen ( die gingen snel zeg) Inderdaad minder off-road dan ik had verwacht, maar geen probleem voor mij, zo konden we eens goe doorvlammen. na 144km op de teller terug in Denderwindeke met avg van 23.1 km/h. tot noste joar!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Vlammen, vlammen, vlammen! Gestart in G'Bergen om 9h10 en om 14h05 daar weer aangekomen na 100km... Kheb er toch een paar zien doodgaan op de Muur (geen nood, niemand met dikke banden :wink: )... Goeie organisatie, bepijling soms een tikkeltje te laat, parcours onder het motto "nie painzen, stoempen!"... Volgend jaar moet de 130 ook te doen zijn...
necky78
Mountainbiker

Post by necky78 »

Twas genieten vandaag, zo ne rappen tour deze keer! Nu ben ik gewoon een beetje moe, vorig jaar was ik pertotal :)

Na vorig jaar voor de eerste keer de 100 km gedaan te hebben (in superzware omstandigheden) heb ik mij vandaag aan de 130km gewaagd en ik heb het mij niet beklaagd. Van in Ninove heb ik in totaal 142 km gereden, dat is dan direct ook mijn dagrecord.

Het heeft deugd gedaan

Groeten
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Vorig jaar moeten passen, maar dit jaar was ik er weer bij voor de 100km, vertrokken in Erpe-mere en dat eerste stuk was leuk mtb-en.
Voor de rest naar mijn bescheiden mening veel te veel asfalt of "verhard".
Wel moe maar ontgoocheld thuis gekomen en ik denk dat dit mijn laatste deelname was..... :evil:
sensaboy
Mountainbiker

Post by sensaboy »

gestart voor de 100 km in erpe mere maar beetje teleurgesteld toegekomen te veel verharde wegen zeker na de prachtige rit van de herders

maar dan maar bezien als een goeie training

tot volgend jaar
King of the Hill
Mountainbiker

Post by King of the Hill »

sensaboy wrote:gestart voor de 100 km in erpe mere maar beetje teleurgesteld toegekomen te veel verharde wegen zeker na de prachtige rit van de herders

maar dan maar bezien als een goeie training

tot volgend jaar
Die herders zijn rotverwende bikers aan het kweken. :roll:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Ik onthoud vooral dat de streek rond Ninove èrg geschikt is voor overzichtelijke hobbelige veldwegen. De extra lus van 30 was vooral na de bevoorrading zwaar door de onoverzichtelijke beklimmingen waardoor ge soms te rap in 't rood zat.

Nogal laat gestart voor de 130 in Nederhasselt ('t zal bijna 10 uur geweest zijn) maar 't was een goe trainingske....Goe naar boven gevlamd, veel verkeerd gereden....

Idd, te weinig offroad maar al dat draaien en keren en op en af en kruispuntengedoe zorgde er ook wel voor dat het sjakkie was....

Zo ongeveer 99% alleen gereden......
Post Reply