maar kost wel 4 keer meer
SRAM XX groep
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Besluit : de nieuwe Sram is nie beter dan de rest

Daar oordeel ik pas over als ik daar eens mee gereden heb. Die pessimisten met vooroordelen toch hénative instinct wrote:Besluit : de nieuwe Sram is nie beter dan de rest![]()
Heb jij trouwens iets gezien van dat parcours van het ek? Om daar geen schakelproblemen te hebben was je enige optie een Rohloff.
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Voor mij mag iedereen zoveel uitgeven aan zijn fiets , groep weet ik veel, als ie zelf wil
Maar dit laat niet terzijde dat ik ook mijn gedacht mag zeggen he mannen
En inderdaad mijne volgende zal ne Rohloff zijn denk ik
Maar dit laat niet terzijde dat ik ook mijn gedacht mag zeggen he mannen
En inderdaad mijne volgende zal ne Rohloff zijn denk ik
[quote="Wimbeest"]dikke hype allemaal! (bullshit)
- ge wordt verplicht tot de hele groep: speciale cranks, cassette, shifters enzovoort. Dus ge hebt geen enkel (goedkoop) alternatief als er iets kapot gaat of ge wilt iets anders.
Is niet helemaal juist. Volgens mijn lbs zou het perfect mogelijk zijn om de crank met voorderrie te combineren met mijn X0 achteraan. Zou zelfs nog kunnen met mijn X9 schifter vooraan.
Da zie ik wel zitten, is trouwens een erg mooie crank vind ik.
- ge wordt verplicht tot de hele groep: speciale cranks, cassette, shifters enzovoort. Dus ge hebt geen enkel (goedkoop) alternatief als er iets kapot gaat of ge wilt iets anders.
Is niet helemaal juist. Volgens mijn lbs zou het perfect mogelijk zijn om de crank met voorderrie te combineren met mijn X0 achteraan. Zou zelfs nog kunnen met mijn X9 schifter vooraan.
- native instinct
- Mountainbiker
Een triple voor derrie kan inderdaad meestal worden afgeregeld voor een double crank............. ik rij op mijn koersfiets ook met een triple group. maar binnenblad is van de crank en derrie en schakelaar zijn "aangepast/geregeld" naar double......Jakke1 wrote:Wimbeest wrote:dikke hype allemaal! (bullshit)