Cube Ams HPC 9.66kg met AX stuur,Extralite handvatten

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Herder Steven wrote:Heeft de Schmolke de tuimelperte in Malmedy overleefd. Las dat het zadel foetsjie was?????
Tegen 60per uur over kop gegaan in afdaling ,sprong weer recht maar speedneedle was eraf gevlogen ,dus velo en zadel op geraapt weer op de fiets en snel verder tot ik besefte ,effe kijken naar zadelpen :lol: ,die was OK niets gebroken maar wegens te snel vertrokken ben ik dat carbon stuk waar zadel op rust vergeten te zoeken #-o

Dus voorlopig heb ik de zadelpen en bouten maar mankeer ik een stuk ,effe kijken of ik dat kan bestellen bij schmolke

Maar anders zeer degelijk materiaal om zo dun te zijn =D> ,zelfde met AX stuur ,paar keer goe overkop gegaan en nog steeds niet gebroken
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Is idd degelijk materiaal, maar je moet ook wat geluk hebben. Ik ben deze winter tegen misschien 10 per uur uitgeschefferd op een ijsplek en m'n Schmolke-stuur was direct gebroken aan de bar-end. :( Wou ook eens in de sneeuw gaan rijden. :lol:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Als je dat verhaal van die tuimelperte vertelt zullen die Duitsers dat stukje wel willen verkopen. Ben benieuwd wat ze vragen voor dat stukkie... :P
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

vannoli wrote:maar ik heb ne velo dat er weinig hebben en ik vond dat een mooi frame

Iedereen heeft ne Spark of ne Flash of scalpel of ne scale

Volgende aankoop is Scale 2011 en dan alles daarop

En beter daar geld insteken dan in uw vrouw
Schoon fiets en het gewicht, dat kan ik op dit ogenblik alleen maar van dromen =P~
Een ding: ik zit met een breuk, kan maar alleen een arm gebruiken (om me te wassen heb ik een partner nodig :wink:
Mijn bike heeft de tuimeling mee gemaakt, maar hij help me niet in tijden van nood(en)...mijn vrouw, die is er altijd, dus ook investeren in een goede echtgenote is ook geld waard. Alles heeft zijn charme, een bike voor de fun en een vrouw of een vriendin voor de rest.
Voor de rest, het geld dat gebruikt word in uw fiets/hobby is een persoonlijke keus. Ik ben mijn Granville een beetje aan het her-inrichten met goede tweede hands spullen dat ik hier koopt, en dat maakt het mooier maar om het veel lichter te maken, 't ja, da kost een bom geld, alleen de velgen bvb....
De groetjes
Jacky van op de Nielerlaan
Post Reply