Een vraagske ..
Is er eigenlijk een soort groepsstart voorzien ?? of is het gewoon toevallig dat iedereen samen vertrekt ??,
Ik om af met Knurre Madam en denk rond 8 u ter plaatse te zijn
22/02/2009 Allennes-Les-Marais
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Hupla, we komen af met een 6-wagonnen-treintje... Start ook voorzien rond 8H... Da gaat daar precies meer op een Belgische TT lijken dan op een Franse
...
- Moustache
- Kerstman
Samen inschrijven is makkelijker in Frankrijk. Je kan dan gewoon op een clubblad je naam schrijven en slechts 1 iemand van de groep moet uiteindelijk gaan aanschuivenbarty wrote:Een vraagske ..
Is er eigenlijk een soort groepsstart voorzien ?? of is het gewoon toevallig dat iedereen samen vertrekt ??,
Ik om af met Knurre Madam en denk rond 8 u ter plaatse te zijn
EN
het is leuker als je met een bende bent !
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
ik had ook deze rit eens op de agenda geplaatst. Maar, oh wee! Mijn eega (ik ken ze sinds eergisteren al 27 jaar) heeft "aperitievers" uitgenodigd om 11u... en de Brigandsbikers organiseren morgen een ontbijt met rit samen met onze peter Filip Meirhaeghe. Het wordt dus een BB-ontbijt en een kort ritje met Filip... en dan... BUBBELS ! 
- Moustache
- Kerstman
Dju toch... en ik die dacht eens mijn wagonnetje aan te pikken om eens Wingles wat sneller door te rijden !uncle sam wrote:fietske gekuist en blinkt weer in zijn stal ... en morgen blijft ie jammergenoeg op stal staan,
de plannen zijn opgeschoven en kan onmogelijk op tijd terug thuis zijn![]()
't Zal dus voor een andere keer zijn.
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Dank voor de wensen voor Senne! Geniet morgen ten volle van de rit gasten!