25/01/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

cowboy peter wrote:deze namiddag heb ik gans het parcours afgereden

En dan nog met den auto... :^o .om het parcours uit te pijlen... =D>
U gezien aan de brug bij Fré's, nog gebeld om ne keer te zwaaien,maar....veel te druk om vliegensvlug den auto in te springen om verder te werken.(zo kennen we u hé =D> )

Morgen zijn we (GP en KP)er tegen ten 8ten en een kart om u persoonlijk nen goeiendag te wensen en........den toer af te haspelen.
Tot morgen
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ik ben van Ingelmunster, sta hier midden in mijn hof, en het is allemaal goed te doen.
behalve aan het kippenhok. Daar ging onze Engelse haan al tegen dek toen hij Paula, onze bruine legkip, even van vanachteren wou verrassen.
Het kieken loopt nu een beetje mank.

In ieder geval, wij zijn morgen iets na achten present. Want De Brigands en De Cowboy tesamen, dat gaat vuurwerk geven.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

cowboy peter wrote:
1 strook is twijfelachtig wegens wateroverlast, maar ze is perfect te rijden . Afhankelijk van de reacties zal gekeken worden wat er gedaan kan worden.
.
Inlaten !!!! T'zal sparen op de bikewash achteraf :wink:

K'ben wel van plan der eerst mijne maat door te sturen , onder het mom dat hij mij losgereden heeft :-D ,en te kijken hoe hij het ervan af brengt.
Wel nie zeggen want hij weet van niets :bounce: :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Motorbiker wrote:Ik ben van Ingelmunster, sta hier midden in mijn hof, en het is allemaal goed te doen.
behalve aan het kippenhok. Daar ging onze Engelse haan al tegen dek toen hij Paula, onze bruine legkip, even van vanachteren wou verrassen.
Het kieken loopt nu een beetje mank.

In ieder geval, wij zijn morgen iets na achten present. Want De Brigands en De Cowboy tesamen, dat gaat vuurwerk geven.

Ge weet dat mijn doeninge vanachter bijna grenst aan Ingelmunster. Ik hoorde Paula in de vooravond ook van haar gat geven. Maar geen Engels haantje te zien hier. Paula is namelijk de boerin van het hof achter ons ! #-o

Tegen 8uur en een sjiek voor de koffie :bounce:
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

pjer wrote:
KUBA wrote:Toch voor alle veiligheid zorgen dat er een redelijke afstand is tussen de bosjes en die schone serveuses , kwestie van de kat niet bij de melk te zetten. :lol: :lol:
Zouden er ook "bospoepers" bestaan bij de mtb'ers ???
Wie heeft er nu nog nooit in het bos zijn behoefte gedaan :^o :roll:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

cowboy peter wrote:deze namiddag heb ik gans het parcours afgereden , en er worden momenteel maar 2 stroken volledig geschrapt =D> .
Op gans de tocht was er één strook van 50m en één van 20m die ik te voet moest afleggen. Deze stroken blijven erin, want in het eerste geval komt er +- 3km offroad te vervallen, bij de 2e 1km. Dit is geen optie.
1 strook is twijfelachtig wegens wateroverlast, maar ze is perfect te rijden . Afhankelijk van de reacties zal gekeken worden wat er gedaan kan worden.
In ieder geval: eet genoeg 's morgens want hier en daar zit wel een strookske die de macht uit uw benen zal zuigen. In ieder geval begon ik de km's op het laatst te voelen. (conditie is dan ook beneden alle peil)
Wat betreft technische stroken is enkel Klein zwitserland zwaar getroffen :cry: . De rest ligt te wachten op jullie .
Is er veel stilstaand water? Diepe plassen? etc.?
Ik hou van modder maar haat water aant poepke :-?
Mijne mudbike sta al klaar :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

uncle sam wrote:Is er veel stilstaand water? Diepe plassen? etc.?
Pamperke aandoen he...
Dat droge gevoel is niet te evenaren :wink:
Ansfie
Mountainbiker

Post by Ansfie »

davy wrote:Krijg al spijt dat ik bij de planning mijn vrouw bij de bevoorrading ingedeeld heb...

maar ik heb ook aan de vrouwelijke deelnemers gedacht hoor Peter, er zal ook een bevoorrading zijn die enkel door stoere mannen bediend wordt.
Toch nog iemand die aan ons denkt... :wink:

Laat al da water maar komen, tis es wa anders dan modder en t rijdt veeel makkelijker. Gezien Ingelmunster neffest Izzzzzzzegem ligt zijn we (allé ik toch) van de partij! In volle vaart naar de bevoorrading met de stoere mannen! :wink:
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Ansfie wrote:
davy wrote:Krijg al spijt dat ik bij de planning mijn vrouw bij de bevoorrading ingedeeld heb...

maar ik heb ook aan de vrouwelijke deelnemers gedacht hoor Peter, er zal ook een bevoorrading zijn die enkel door stoere mannen bediend wordt.
Toch nog iemand die aan ons denkt... :wink:

Laat al da water maar komen, tis es wa anders dan modder en t rijdt veeel makkelijker. Gezien Ingelmunster neffest Izzzzzzzegem ligt zijn we (allé ik toch) van de partij! In volle vaart naar de bevoorrading met de stoere mannen! :wink:
ter info het betreft hier bevoorading 1 en inmiddels zal er waarschijnlijk 1 van heren in gezelschap zijn van zijn vrouw. werd waarschijnlijk te linke boel daar... :wink:

Bevoorading 2 blijft exclusief vrouwelijke bediening.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

uncle sam wrote:
cowboy peter wrote:deze namiddag heb ik gans het parcours afgereden , en er worden momenteel maar 2 stroken volledig geschrapt =D> .
Op gans de tocht was er één strook van 50m en één van 20m die ik te voet moest afleggen. Deze stroken blijven erin, want in het eerste geval komt er +- 3km offroad te vervallen, bij de 2e 1km. Dit is geen optie.
In ieder geval: eet genoeg 's morgens want hier en daar zit wel een strookske die de macht uit uw benen zal zuigen. In ieder geval begon ik de km's op het laatst te voelen. (conditie is dan ook beneden alle peil)
Wat betreft technische stroken is enkel Klein zwitserland zwaar getroffen :cry: . De rest ligt te wachten op jullie .
Is er veel stilstaand water? Diepe plassen? etc.?
Mijne mudbike sta al klaar :wink:
als het water niet stilstaat zijt ge ofwel in de vaart of de mandel gereden #-o

nee serieus, waterdicht schoeisel was deze namidaag toch een voordeel. Wa betreft da water aan 't poepke: iets trager rijden, dan spat het water zo hoog niet :lol:

wat betreft het weer: het blijft droog, en iedereen die voor 15u arriveert zal in ieder geval droog gebleven zijn van boven =D> =D> .
Post Reply