24/12/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ToxicWaste
Mountainbiker

Post by ToxicWaste »

Simoni wrote:Perfecte organisatie & schitterend parcours! Kom zeker terug volgend jaar.
AMEN
=D> =D> =D>
Super tocht!!!

:wink:
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

hoekske wrote:Mijn vrouwke had op deze tocht haar ketting overgereden. Mijn vrouwke wil de vriendelijke man bedanken die haar verder geholpen heeft. We hebben achteraf nog naar hem gezocht maar niet meer gevonden. Mijn vrouwke droeg een tenueke van MC-Donalds.

De tocht zelf was volledig af. Dikke proficiat aan de organisatie.
Is ze dat?
Image
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Dit was de eerste keer dat ik in Hechtel kwam rijden. Ik was aangenaam verrast! Heel mooie singletracks. In het midden wel een saai stuk met de vele rechte paden door Eksel, maar dat werd op het einde weer mooi goed gemaakt. In totaal ook een goeie 80km gedaan op deze kerst-avond dag. Moe, maar voldaan... En sebiet goed eten!! njammie 8)
viper2
Mountainbiker

Post by viper2 »

Prachtige tocht.
Super georganiseerd.

DOE zo door.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

K2-er wrote:Inderdiedo, erg mooie tocht. Enkel het middelste stuk was saaier dan de rest. Goede bevoorrading met lekker wortelsoepke. Zelfs gefilmd door Fons tijdens het uitvoeren van een werk van barmhartigheid :drunk: .
Fijne afsluiter van het jaar!
Helaba! 't is nog niet gedaan è! Op 31 december is er o.a. in Retie nog nen TT.
bikeordie
Mountainbiker

Post by bikeordie »

Toffe tocht! Alleen wa treuzelaars die bij elke molshoop afstappen!
Bestaan er geen toertochten voor slakken?
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Na 4 km ketting over :evil: nie in de leffeval gelopen dit jaar maar nog ne goeie apres gehad en door de depannage naar huis gebracht
thx mannen
nero
Mountainbiker

Post by nero »

=D> Supertocht. Ik heb wel ma de 32 km gedaan, want ik moest nog kerstpakjes kopen. Bij de beginkilometers was al duidelijk da dit ne topper zou worden. De regen van de voorbije dagen had hier weinig spel, buiten 1 grote modderplas waar juist Fons aan het filmen was toen ik hier te voet passeerde. Ook was er één onneembare berg in het begin. Ben benieuwd of daar iemand vandaag was opgereden. Voor de rest was het echt plezier...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

nero wrote:=D> Supertocht. Ik heb wel ma de 32 km gedaan, want ik moest nog kerstpakjes kopen. Bij de beginkilometers was al duidelijk da dit ne topper zou worden. De regen van de voorbije dagen had hier weinig spel, buiten 1 grote modderplas waar juist Fons aan het filmen was toen ik hier te voet passeerde. Ook was er één onneembare berg in het begin. Ben benieuwd of daar iemand vandaag was opgereden. Voor de rest was het echt plezier...
die berg met het mulle zand?

denk niet dat daar iemand boven geraakt is
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Denk da alles hier gezegd is, supertocht zoals geweten van vorig jaar. Vond de lus van van 44 na de bevoorrading wel saai, maar da kwam waarschijnlijk door de zwaarte van de ondergrond vandaag. Had een week of 6 nie meer oppe bike gezeten en heb da serieus gevoeld vandaag :oops: Doch moe maar voldaan en zekers van de partij volgend jaar. =D>
Post Reply