Cristalp 2OO9

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bub
Mountainbiker

Post by bub »

heb de GR dit jaar ook voor het eerst gereden een zalige ervaring
zeker wanneer je da pas dulona overgaat en wanneer je denkt nu is het gedaaan maar nee je moet toch nog een klim maken en dan een afdaling waarvan je nooit verwacht dat hij zo zwaar is en zeker niet makkelijk wanneer je krampen in je vingers krijgt van het remmen maar het zicht over het meer is dan weer adembenement en maakt dan alles goed. toch nog kunnen binnenrijden in een beetere tijd dan gepland, in 9u 37
saiko
Test team

Post by saiko »

ik sliep op de camping in verbier.
Totaal gratis :)
even iets gaan drinken en we betaalden 6€ voor een pintje en 4€ voor een cider...
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

saiko wrote:ik sliep op de camping in verbier.
even iets gaan drinken en we betaalden 6€ voor een pintje en 4€ voor een cider...
Da compenseert u gratis camping !
VanBiLL.com
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Post by VanBiLL.com »

Even wat ander (verontrustend) nieuws over de Cristalp...

Ik heb gisteren een gerucht gehoort dat vanwege de zeer hoge organisatorische kosten en afnemende deelnemers aantallen de GRC XX editie de laatste was. Yes: je leest het goed, 2009 was de laatste keer dat de Grand Raid Cristalp georganiseerd zou zijn...

Of het waar is weet ik niet, de bron is best betrouwbaar dus ik ben er niet gerust over...Ik hoop het niet, de GRC is een vele opzicht toch wel de moeder van de marathons...

Hopelijk is het slechts een vervelend gerucht maar in deze tijden van toenemende kosten in tijden van crisis weet je maar nooit...afwachten maar!

Weet iemand meer hierover toevallig?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

saiko wrote:ik sliep op de camping in verbier.
Moet je daar is iets gaan eten, dan val je helemaal achterover. :wink:
saiko
Test team

Post by saiko »

ja dat was idd niet normaal
wij hebben inkopen gedaan bij de bikecontrole en zelf een slaatje gemaakt om te eten. anders was dat niet normaal.
25€ voor de goedkoopste pizza etc...
vlokke
Mountainbiker

Post by vlokke »

heb gehoord dat er uiteindelijk toch nieuwe sponsors zouden zijn (op de site wordt ook de volgende editie aangekondigd)

enneuhm zijt ge zeker dat ge het over euro's hebt en niet chf? nergens zulke dure pizza's gezien. vond het allemaal goed meevallen eigenlijk, heb steeds uitstekend getafeld voor redelijke prijs (en voor de naft zelfs minder betaald dan in luxemburg)
Post Reply