29/11/2008 Eisden Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

waar hebt ge die foto's gevonden maskatingcow?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

en zeggen dat ge allemaal gelijk hebt:
er zijn mensen die op ne zondagmorgend op ne fiets kruipen om te gaan genieten van de buitenlucht en de leffe...en ze hebben groot gelijk. Ze zijn meestal weinig ervaren en verwachten van een tt geen 'gevaarlijke dingen', de ardennen en alpen zijn er om per auto te verkennen. Dat is hun goed recht.

Er zijn er ook die meer willen: en die hebben ook gelijk. Voor hen is het sport onder het motto: 'hoe straffer hoe liever'. Zij verwachten van een tocht technische hoogstandjes, af en toe eens te poot kan geen kwaad, hoe verder hoe liever, hoe hoger hoe liever. Ardennen en alpen zijn een speelterrein. Ook voor hen is dit een goed recht.

Ik bv, HAAAAAAAT modder :wink: , brede wegen. Geniet van 25°C, ne singletrack, ne klim, een afdaling en onvergetelijke panorama's.

Soit,
'k moest ook eens mijn gedacht zeggen/schrijven 8)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

en zeggen dat ge allemaal gelijk hebt:
er zijn mensen die op ne zondagmorgend op ne fiets kruipen om te gaan genieten van de buitenlucht en de leffe...en ze hebben groot gelijk. Ze zijn meestal weinig ervaren en verwachten van een tt geen 'gevaarlijke dingen', de ardennen en alpen zijn er om per auto te verkennen. Dat is hun goed recht.

Er zijn er ook die meer willen: en die hebben ook gelijk. Voor hen is het sport onder het motto: 'hoe straffer hoe liever'. Zij verwachten van een tocht technische hoogstandjes, af en toe eens te poot kan geen kwaad, hoe verder hoe liever, hoe hoger hoe liever. Ardennen en alpen zijn een speelterrein. Ook voor hen is dit een goed recht.

Ik bv, HAAAAAAAT modder :wink: , brede wegen. Geniet van 25°C, ne singletrack, ne klim, een afdaling en onvergetelijke panorama's.

Soit,
'k moest ook eens mijn gedacht zeggen/schrijven 8)
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

madskatingcow wrote:Hier : http://www.detoekomstrekem.be/Home.htm

om dan uiteindelijk hier terecht te komen : http://picasaweb.google.be/detoekomstre ... keClassic#
merci!

is dit trouwens ook gene bekende mtb'er? kan nie op zijne naam komen :-D

Image

of ben ik mis? :-D
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Ja, Davy Coenen met de cyclocross fiets. Heeft die de terrils daarmee bedwongen? :-D
Post Reply