Er doet nu iemand de moeite om iets te doen... Hij beperkt de inschrijvingen met een reden. Heeft er iemand een waardig alternatief, stuur het dan in PM door naar fantaman. Zagen daarentegen dat het niet eerlijk is, vind ik enorm gemakkelijk.G-m@n. wrote:die 1000 ander hebben anders ook al 10 dagen de kans gehaddaelman wrote:Je hebt gelijk. Nu is het een beetje oneerlijk tegenover de 1000 anderen waar echt nog pareltjes van fietsen tussen staan. Nu hebben enkel de 20 snelsten een kans.manitou. wrote:ik vind het zever van een beperking van het aantal fietsen in te stellen
er zitten zoveel mensen hier op het forum en dan max 20 bike's per catogorie ,dat is niet kunnen![]()
Dan mag je van mijn part mijn fiets hier al wegdoen.
Groetjes
en u fiets weg is idd plaats voor een ander pareltje![]()
zagers........
Boycot het ding dan, zeg dat het je niet aanstaat en staak... Ongelooflijk matuur! Zoals gaan staken in andere Carrefour vestigingen, zoals bijvoorbeeld in het Brusselse, omdat die in Brugge minder verdienen? Zoek de logica! Oh ja, sorry, "solidariteitsactie"...
Ik ben alles behalve solidair, mijn fietsen staan er in en 10 dagen na de start van de verkiezing is nu nog maar pas de eerste categorie gevuld. Tijd zat!
Steun een initiatiefnemer en geef hem een paar goeie tips als je denkt dat je er hebt... Kritiek, ja! Maar help mekaar dan ook eens... Zelfs mensen die meer mogelijkheden hebben dan dit eenvoudig forum om een verkiezing te organiseren geven kritiek, zonder alternatieven. Spijtig... Heel spijtig!
Greetz,
Julien.