klein vraagje.
Wat is nu eigenlijk de willekensberg? Kan me eigenlijk ni herinneren dat ik 3 redelijk steile (volgens het routeprofiel) beklimmingen na elkaar heb moeten doen op het einde van de 62.
Toen je na de brug van de autostrade direct links moest, had je een vrij lange klim naast de autostrade.Daarna effe recht, en dan een korte maar vrij steile klim...daarna had je een vrij lange en snelle afdaling. Awel... dat is het gebied van de Willekensberg.
Ongeveer 1,5 km verder had je nog een vrij lastige lange klim op zanderige ondergrond. Dit hoort ook nog bij het gebied.
Greets
12/10/08 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spooky
- Mountainbiker
Op dat stuk had ik het behoorlijk lastig.
De stukken voordien goe doorgegaan en redelijk wat volk voorbij gegaan,
ook op dat stuk naast het autostrade wat volk voorbij gegaan,
maar dan op die stijle klim toch wel klopje gekregen.
Boven geraakt, maar toch wat pijlen verschoten daar.
Gelukkig was het toen niet zo ver meer.
De stukken voordien goe doorgegaan en redelijk wat volk voorbij gegaan,
ook op dat stuk naast het autostrade wat volk voorbij gegaan,
maar dan op die stijle klim toch wel klopje gekregen.
Boven geraakt, maar toch wat pijlen verschoten daar.
Gelukkig was het toen niet zo ver meer.
Volgens mij is 105km enkel te Geel, dan kunnen ze u daar opsluitenNeobiker, spookvanhetbos wrote:Gekozen voor de lange rit van 65 (op mijn teller)...
Alles goed aangegeven, genoeg eten en drinken, 3 leuke madammen aan laatste bevoorrading![]()
Een flauwe plezant had niet beter gevonden om de pijlen te verdraaien, 5 km na de laatste "pit stop"....gelukkig heeft iemand dit op tijd gezien..
Na de 65 heb ik de lange weg naar huis genomen, Thiewinkel, Viversel, Boldergerg, de Teut, Winterslag, Driehoeven, Waterschei en de korte weg genomen via de terril, en de bossen tot aan het station van As (daar heb ik wat rust genomen op een aangename terrasje, 200 mt van thuis...
Total: 105 km zoals geplant![]()
Onnodig te vertellen dat ik aan tafel goed moe was...van tv programma, niks van gezien, op Witse na...
Amai dik getraind gisteren moet goesting hebben... chapeau!
Proficiat aan de organisatie. In de 62 zaten hele mooie stukken en zowel de uitpijling als de bevoorradingen waren dik in orde.
Wel in het begin een aantal keer in de file gehangen ma soit, wie daar niet tegen kan moet maar om 8u vertrekken om dat te vermijden.
Ik heb mij in ieder geval goed geamuseerd!
Wel in het begin een aantal keer in de file gehangen ma soit, wie daar niet tegen kan moet maar om 8u vertrekken om dat te vermijden.
Ik heb mij in ieder geval goed geamuseerd!
Ik ben pas om 10.15 voor de grote toer vertrokken, en heb ook ni veel opstoppingen gezien(eigenlijk geen)Merida-da wrote:Wel in het begin een aantal keer in de file gehangen ma soit, wie daar niet tegen kan moet maar om 8u vertrekken om dat te vermijden.![]()
De bevoorradingen waren toen zelfs nog steeds goed voorzien.
Voordeel was nu ook dat ik nog een heel stuk in een stralend zonnetje heb kunnen rijden ipv die mist.
- fcb
- Mountainbiker
Bobbie wrote:Volgens mij is 105km enkel te Geel, dan kunnen ze u daar opsluitenNeobiker, spookvanhetbos wrote:Gekozen voor de lange rit van 65 (op mijn teller)...
Alles goed aangegeven, genoeg eten en drinken, 3 leuke madammen aan laatste bevoorrading![]()
Een flauwe plezant had niet beter gevonden om de pijlen te verdraaien, 5 km na de laatste "pit stop"....gelukkig heeft iemand dit op tijd gezien..
Na de 65 heb ik de lange weg naar huis genomen, Thiewinkel, Viversel, Boldergerg, de Teut, Winterslag, Driehoeven, Waterschei en de korte weg genomen via de terril, en de bossen tot aan het station van As (daar heb ik wat rust genomen op een aangename terrasje, 200 mt van thuis...
Onnodig te vertellen dat ik aan tafel goed moe was...van tv programma, niks van gezien, op Witse na...![]()
Zie wa da ge zegt over die van Geel he :
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Joot joot, die Bobbie, we zulle hem tussen pakken op een volgende TT, wacht maar menneke, kijk altijd achter u om, want die van Geel en de andere gek hebbe met u een eitje te pellen....fcb wrote:Bobbie wrote:Volgens mij is 105km enkel te Geel, dan kunnen ze u daar opsluitenNeobiker, spookvanhetbos wrote:Gekozen voor de lange rit van 65 (op mijn teller)...
Onnodig te vertellen dat ik aan tafel goed moe was...van tv programma, niks van gezien, op Witse na...![]()
Zie wa da ge zegt over die van Geel he :![]()