Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Mijn stem blijft gaan voor het zwart-zilveren exemplaar.. Of is dit zwart-wit??

Idem dito.
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

vostefan wrote:Concept: Belgian Mountainbike Hazard

Zeer duidelijk geïnspireerd op de lijnvoering van Rock Racing, maar met een zeer eigen beeld en gevoel. De exacte kleurstelling en integratie van logo's e.d. moeten nog verder uitgewerkt worden.
(Ik ben nog bezig met enkele andere voorstellen die wel de sfeer van Rock Racing benaderen, maar niet de lijnvoering)

De lycra van de broek is -net zoals bij de Rock Racing tenuekes volledig bedrukt. Dit betekent dat hier polyester bij inzit en de kwaliteit en levensduur iets minder is dan bij standaard lycra.

Opmerkingen: logo's mountainbike.be en kleurstelling nog uitwerken, lijnvoering quasi ok

Image

Ik zie dat blauw pakje wel zitten, misschien wat geel verwerken in de buikstreek, het logo en de tekst mountainbike.be?

Just a thought
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Poll? :-D
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

'k vind die Belgian Mountainbike Hazard in't groen wel very nice en die League of Extraordinary Bikers in't zwart/grijs (of wit?) ook wel, zoiets zou'k mij zeker direkt aanschaffen. =D>

edit: FR versie zie'k ook nog wel zitten
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

BTW: Ik heb de indruk dat El perro Diablo is verhuisd want ik kom hem enkel nog op ander topics tegen

Ik ben GOD aan het spelen, ik kijk en zie dat het goed is.......

Dat spiderpakske is vlgns mij zeker in die goede richtung!!!
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Me would not buy funky, science fiction, spiderman suit...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Image
Image
Image

iets op deze aard, dat zwart is iets te braafjes vind ik
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

geef mij ook maar meer kleuren zoals rood of groen!
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Zoals ik al zei: 't Is onmogelijk om 1 tenue te ontwerpen waar iedereen zich super in voelt... 'k Zal nog eens iets uitproberen met meer couleurkes.

gr - stefan
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ik sta niet weigerachtig tegenover dit idee van een extra tenue als aanvulling op de bestaande kledinglijn, die trouwens onlangs is uitgebreid met een windbreaker en driekwartbroek.

Nu de feestdagen stilaan achter de rug zijn en ook op mijn werk dé drukste periode van het jaar alweer tot het verleden behoort, heb ik meer tijd om dit op te volgen. Ik zal van de week contact opnemen met Stefan teneinde dit idee verder te bespreken. Sowieso is Decca al van in het begin onze kledingpartner en denk dan ook dat zij de meest aangewezen partij zijn om dit te realiseren...
Post Reply