01/05/2008 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Jero_biker wrote:Voor mij was deze rit de verplaatsing vanuit het Gentse niet waard. Nergens een mountainbike-gevoel gehad (behalve 2 korte singletracks aan dat meer). Verder veel baan, grindpaden en verharde boerepaden.

De route werd wel iets mooier in de buurt van de Kemmelberg. De enige meerwaarde voor mij was die met nog wat overschot bedwingen. Door de stevige wind en hoogtemeters werd het toch een zware tocht. Ik ben benieuwd hoeveel er de lange afstand overleefd hebben.
vinciélo wrote:ja dade gie,kweet dan wel niet wat "uw"mtb gevoel is,als je op de rode en catsberg uw goesting niet vindt!!1
Zo te lezen is dit een verslagske van de korte toer... Ik kan me inderdaad voorstellen dat zonder Rode Berg, Zwarte Berg, Scherpenberg, Monteberg en wat ligt daar nog allemaal? (En voor de hele lange toeren de Catsberg en de bulten daar in de buurt) dit inderdaad de verplaatsing niet waard is.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Knurrebikers lady wrote:Een domme valpartij na 10km #-o besliste er anders over en gezien de pijn aan mijn duimligament :evil: beslist om de 68 km te rijden .. die er uiteindelijk 80 waren.
Ik denk dat er ook iets aan uw ogen was.... Ik heb zeker drie keer vriendelijk gezwaaid, maar ge zag me niet staan... :roll: En ik wilde nu ook niet achter je aan lopen !!!

Hopelijk niet al te erg aan de duim en kan je snel weer "vollen bak" biken.
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

de langste afstand gedaan hoe lang hij juist was weet ik niet (geen computerken) ik heb niemand gezien op het stuk na de splitsing van de 97 en aan de bandensporen te zien waren er nog niet veel langsgeweest :-D l mietjes. was mmijn eerste keer deze TT , poperingen is wel een stuk mooier.
pfff en wat een weertje op dat stuk na de splitsing regen hagel en smeltende sneeuw en juist nu dat ik mijn beenstukken vergeten was
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Ook net terug van de grote toer, had 118,90 km op de teller en 1.643 hoogtemeters :bounce: . Toch hier en daar een wijziging vergeleken met vorig jaar =D> =D> .
Vooral rond de Cats vond ik de max.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> en tot volgend jaar

Grtzz

Pompierke
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

heb er 57 km gereden en ook weinig mtb gevoel, daarvoor moet je de grote afstand rijden ( die ik vorige jaren wel reed)
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

ook de grote toer gedaan, en miljaarde heb ikdaar een koud douchke gekregen, net toen ik de extra lus van de groten toer aan het doen was, géén kat te bespeuren. Deftig ritje met de nodige hoogtemeters, schoon trainingske gehad.
raceface
Mountainbiker
Location: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike

Post by raceface »

Jero_biker wrote:Voor mij was deze rit de verplaatsing vanuit het Gentse niet waard. Nergens een mountainbike-gevoel gehad (behalve 2 korte singletracks aan dat meer). Verder veel baan, grindpaden en verharde boerepaden.

De route werd wel iets mooier in de buurt van de Kemmelberg. De enige meerwaarde voor mij was die met nog wat overschot bedwingen. Door de stevige wind en hoogtemeters werd het toch een zware tocht. Ik ben benieuwd hoeveel er de lange afstand overleefd hebben.

De bevoorrading, de sfeer en de bepijling waren in orde. Blijkbaar scheelt er enkel iets met het lussensysteem gezien de afwijkende kilometers.
het echt mtb gevoel krijg je inderdaad niet als je de 33km volgt..... :roll:

voor mij was dit een prachtige tocht de 68km gereden die er uiteindelijk 77km bleken te zijn maar dit vond ik geen bezwaar...(integendeel).

MVG Bram
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Ik had er persoonlijk meer van verwacht van de 57, maarja, zolang we maar kunnen rijden...

Tzou niet raar zijn, 1 zware hagelbui en 2 stortbuien over me gehad... Kom ik thuis, en heeft het sindsdien geen druppel meer geregend #-o
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Ik heb de 93 km gereden en ik had er ook 94 op de teller staan. Het was echt een prachtige rit. Voor de eerste keer kennis gemaakt met de catsberg, amaai dat deed zéér en op 5 meter van de top moest ik er (tot leedvermaak van mijn broer) toch af :oops: Als straf mocht hij het na 42 km opgeven met een gescheurde velg. vanaf toen maar alleen doorgezet. Spijtig van die felle hagelvlagen en die ellendige wind erbij. sommige stukken werden er serieus wat gladder door. De beklimming van de kemmel was ook brutaal, als je denkt dat je er bent kun je die venijnige neep over de kasseien nog over. wat me ook bijblijft is dat stukje afdaling achter die huizen, dat ging daar in grote treden goed naar beneden, het is mij een raadsel hoe iemand daar naar beneden rijd. Als dat nog eens in een route zit zal ik me daar eens posteren, moet nogal spectaculair zijn =D> Kortom er was vanalles te beleven vind ik. de afpijling vond ik uitstekend, heb me slechts een keer vergist en dat was amper paar 100 meter. ook met de bevoorrading was niks mis. Kortom: voor een schamele 5 euro heel dik plezier gehad :bounce:
Volgende week nog eens overdoen met de rit in reningelst, zal wel ongeveer hetzelfde zijn en hopelijk dan de hele tijd mooi weer
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Samen met AMG en Roeselorenaore de langen gereden en genoten van het begin tot het einde. In het doorgaan maakte de wind het lastig in het terugkeren was het het natte parcour. Onderweg nog een ketting hesteld boven op de kemmel van een onfortuinlijke. Prima gewerkt mannen =D> =D> =D> =D> Ook een proficiat aan mn companen 1 van 15 oei 16 en een van 17 en de 125km goed doorstaan =D> =D>
See you
Post Reply