Raismes (Frankrijk) 09/03/08

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phoenix.cr
Mountainbiker

deelname

Post by phoenix.cr »

awel ik sta nog niet op diene fameuze lieste,ga ook van de partij zijn hoor, hoeveel koeken moet ik nu meebrengen ?
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Ben ik hier de enige die dat wel erg vroeg vindt, om 7u in Rekkem? Wanneer kruipen jullie er dan in de zaterdag :roll: ?
Wij komen ook met 2 en passeren rond 8u15 in Rekkem, of staan jullie daar dan nog koeken te fretten mss? :lol:
Neen gene zever: kheb niet zo veel ervaring, maar hoe laat vertrekken jullie dan effectief ad start vd tocht?
C.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

stovie wrote: Neen gene zever: kheb niet zo veel ervaring, maar hoe laat vertrekken jullie dan effectief ad start vd tocht?
C.
8uur - 8u15, hangt er vanaf hoe ver dat het nog is dan vanuit Rekkem natuurlijk...
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

De beslissing is genomen. Het wordt Raimes. Rekkem zal voor volgend jaar zijn. Ik vermoed ook dat 50 km "off-road" in Raimes bijna dezelfde lastigheidsgraad zal hebben als de 90 km van Rekkem, zeker na het voorspelde weer dat ons nog te wachten staat. #-o Hopelijk wordt de tocht even mooi als Beuvrages, maar daar twijfel ik niet aan. :wink: Waarschijnlijk komen Ivan en Etienne ook mee. Luckyluc moet werken. Tot zondagmorgen om 7 uur...en dat het maar vlug zondag is.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

stovie wrote:Ben ik hier de enige die dat wel erg vroeg vindt, om 7u in Rekkem? Wanneer kruipen jullie er dan in de zaterdag :roll: ?
Tis inderdaad héééél vroeg... de laatste tijd probeer ik in de week wat 'uit te slapen' :wink:
Ge moet het positief bekijken, het weekend duurt dan des te langer! 8)
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Rock Rider wrote:
Moustache wrote:
Rock Rider wrote:zBij het lang in de auto rijden (wat ik wel nogal eens moet doen voor mijn job) heb ik last van een pijnlijke knie... wreed ambetant...(
Met de bike gaan werken he !!! :roll: :roll: :roll:

Neen, serieus, zorg maar dat je snel beter wordt.
deze tocht komt lichtekes in het gedrang... Blijkbaar een scheurtje in de tweekoppige spier in de kuit...
Deze week is het dus echt rusten en als ik zaterdag helemaal niets meer voel kan ik vertrekken zondag, anders niet...
Het mag dan al een mooie tocht zijn, ik ga dan toch het risico niet nemen. Als ik er bij ben zal het zeker en vast kalmkes aan zijn...
Idem hier , de rug (discushernia ) en oude dijbeenbreuk speelt me parten voor het moment .
Ik zie nog wel tegen einde van de week .
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

MoozeMeiske wrote:
stovie wrote:Ben ik hier de enige die dat wel erg vroeg vindt, om 7u in Rekkem? Wanneer kruipen jullie er dan in de zaterdag :roll: ?
Tis inderdaad héééél vroeg... de laatste tijd probeer ik in de week wat 'uit te slapen' :wink:
Ge moet het positief bekijken, het weekend duurt dan des te langer! 8)
Vroeg?? Das wel de enige dag dat ik wat kan uitslapen, dus 7u is voor mij ok :lol:
Nu nog hopen dat de rug het uithoudt tot zondag :-?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

En ik die dacht dat we een verkenning gingen doen dit jaar met ne man of 5 ...

Sélection provisoire pour dimanche :

1.Jodelaitie
2.Petit vélo tout terrain
3.Moustache flamand
4.Petit crosseur de boue
5.Crosseur de moto Jorgy
6.Jocca
7.Monsieur T
8.Petite fille de boue
9. Petite chèvre de montagne
10.Tobi
11.Oncle Sam
12. Garçon de vache Pierre
13.Petit Plateau
14.Grand Plateau
15.Saint-Genois
16.Phoenix Cr
17.Monsieur grand
18.Porc
19.Rouleur de moteur
20.SuPeRmouche
21.Moteur21
22. Garçon Henk
23.Chien Australien pas aggressive
24. Pommie de terrie
25. Ebbor
26 Dieter Ex crosseur de moto
27 Garçon Rhum (chauffeur du chien australien pas aggressive)
28. Stovie
29. Ivan
30. Etienne

Réserves :
1. Lunie
2. Coureur de pierre

Op mij moet ge niet wachten aan het lokaal. Sta op om 7u pile.
Zal in Raismes zijn tegen 8u. De lijst zal klaarliggen.
Goed 50km langs binnendoor. :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Vandaag, amper 24uur na Anzegem zitten mijn gedachten al in Frankrijk.
Het onbekende grote bos (foto ingelast door Jodelaietie), de prachtige filmpjes van de terrilafdalingen, de weersomstandigheden van de komende dagen, ... . Het wordt beduidend avontuurlijker dan gisteren, waar ik het bradpack toch wel een beetje miste.
De pedaalkes rondduwen is één ding, even hard genieten van de omgeving een ander. Om maar te zwijgen van het gezelschap en de kameraderie.
En niet te vergeten....de boterkoek met koffie.

nog 5 keer werken, 6 keer slapen.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Monsieur Grand heeft ondertussen wat meer info gevraagd via het forum vtt5962 :

http://www.vtt5962.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2216

à suivre ...
Post Reply