09/02/2008 Doomkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

't was leuk, af en toe 'n beetje vettig, maar veel bos en veld, spelen langs 't kanaal, soms wat lichtlopend, soms ook heel zwaar bollend, vooral naar 't einde toe, of lag dat gewoon aan de conditie :-?
En nog tijd gehad voor enkele fotookes.
En als extra, nog 'n filmke van Gunther.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Hoewel ik de baan ging verkiezen als voorbereiding op de Ronde toch de Mtb van stal gehaald wegens het uitstekende weer .
Thuis vertrokken vertrokken richting KRUISKERKE .Toen ik in Doomkerke passeerde was het overduidelijk te zien aan de geparkeerde auto's dat ik verkeerd geïnformeerd was .
Na ferm gevloekt te hebben op het eerste stuk onverhard (gewoon door het veld terwijl ernaast een gewoon pad onverhard ligt .Hopelijk heeft dit een reden dat men het veld kiest.)een zeer aangename tocht gereden ,één van de betere volgens mij .
Onderweg iemand tegengekomen met kapotte ketting die ik hersteld heb .Weet wel niet of hij verder is gereden omdat de depannage wagen juist aankwam .
Daarnet heb ik het filmje van hierboven bekeken en ik vroeg mij af hoe de tweede fiets uit het kippenpark geraakt is .Ik reed daar net weg toen de eerste fiets gerecupereerd werd .

Het was in orde en veel succes met de wedstrijden .

Groeten ,pompier !
Post Reply