Dat lijkt me niet zo erg; wel als de 65 er 55 blijkt te zijn!Mojobiker wrote:Even een tamme vraag, wat zijn de afstanden daar? En komen die dan overeen met het effectieve parcours. Niet dat de 25 achteraf bijvoorbeeld 35 blijkt te zijn.
Mojo
10/02/'08 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vanham
- Mountainbiker
die bandjes die zijn toch sterk genoeg hoop ik , want vorig jaar heb ik er verschillende op de grond zien liggen , inclusief die van mijne maat ook ,
met wat gezaag tegen de controleurs heeft hij toch de bevoorrading mogen nemen , voor het zelfde geld kan je er naar fluiten en heb je niets
dus zorg voor stevige bandjes a.u.b.

dus zorg voor stevige bandjes a.u.b.
- phille
- Mountainbiker
je krijgt het bandje en moet het zelf aandoen, op dat moment kan je best checken of de zaak wel goed plakt !vanham wrote:die bandjes die zijn toch sterk genoeg hoop ik
Als ikzelf op dergelijke tochten zoiets krijg hang ik het meestal aan mijn stuur, goed aangespannen dat het niet teveel beweegt ...
wist je dat de break zo goed was dat er vorig jaar enkele zwartrijders werden weggestuurd en ze daarna via de achteringang binnen wilden dringen, een pluim voor onze koks zou ik zeggen ! Spek met Eikes of Lasagne dat ontbreekt nog (wil je dit meemaken dan moet je ABSOLUUT eens de PrimaVera meedoen !!!)