Komt dat tegen, zitten wij hier allemaal tegen mekaar bezig of we al dan niet op een slecht fietspad moeten rijden... vandaag rij ik op een slecht fietspad op weg naar het station (had mijn laptop niet mee, dus ik had geen reden om er niet op te rijden ), krijg ik commentaar van een voetganger die daar liep. Nu daar is wel geen voetpad, dus het fietspad doet ook dienst als voetpad. Voor zover je dat van voetgangers al kan zeggen liepen ze aan de verkeerde kant van de straat, maar nog tot daar aan toe. Ik rij zoveel mogelijk opzij (nog 2cm en ik zou van de boord van het fietspad gesukkeld zijn), dan krijg ik te horen "ja als die fietsers hier ook allemaal nog nekeer gaan rijden, zijn we goe bezig"
Tja, sommige voetgangers zijn echt wel een ras appart. Ik heb zelf niks tegen voetgangers, ik ben er zelf ook ene als ik naar't café gaan, maar toch...
Hoeveel keer ik al als nen halve zot hebben zitten bellen met mijn MTB-fietsbelleke en dat voetgangers er niet op reageren.
Als je er dan uiteindelijk van miserie voorzichtig naast rijdt krijgde te horen van 'hela, hebde gij geen fietsbel misschien?!'.