26/01/08 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

geertje wrote: enkel dat ikzelf helemaal alleen :( :( de 40km heb gereden, eentje geopereerd, enz..

Groeten

geertje :wink:
...maar in gedachten was ik bij jou zulle !! =P~ :wink:

Grtjs Aragorn
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

schande, dat ik totaal vergeten was dat ik deze prachtige tocht vorig jaar ook gereden heb. :oops: alles was dik in orde, wel bij het durver stukje in de braamstruiken gelegen, maar zonder erg. genoten van het parkoer, pizza en de leffe.
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

niets meer aan toe te voegen heel goeie org.
de 55 gereden maar met redelijk slechte benen
de techn parkoertjes normaal en durvers waren top
naar huis gegaan met een voldaan gevoel,en da's de bedoeling! =D>
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Aragorn wrote:
geertje wrote: enkel dat ikzelf helemaal alleen :( :( de 40km heb gereden, eentje geopereerd, enz..

Groeten

Grtjs Aragorn
'k Had wel dat gevoel dat ik in gedachten van iemand leefde en 't was dan nog gij die steeds zei nog 20km, nog wa harder duwen, doe maar de 40 is ver genoeg voor U enz
Alles ok met U?

dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

jeepee wrote:waar de hond gebonden :lol:
euhhh...nee...de hond was nie gebonden!!!hij zat in jabbeke een mooie tt af te haspelen!! :wink: schitterende privé stukken met enkele technische bosjes die zeer goed afgelijnt waren met kalk e.d. =D> daar hou ik wel ne keer van..draaien en keren.als ik de vergelijking maak met de tt van varsenare,dan is deze toch wel meer uitdagend,meer off-road en natuurlijk veel meer privé!! =D> zonder daarvoor de tt van varsenare af te breken,hé!! [-X je moet waarschijnlijk de juiste mensen kennen,zeker!! :roll: de twee bevooradingen mochten er ook zeker zijn!! =D> de laatste kilometers dan nog serieus afgezien door...buikkrampen en bij aankomst douches,afspuitplaats en de pizza links laten liggen!!op de laatste splitsing noodgedwongen moeten kiezen voor de 28 daar ik door de krampen geen power meer kon steken!!toch nog over de finish gebolt met 43km!!volgende week dan maar zonder krampen zeker :roll: ben alvast van plan om veel ajuin te eten dat al de lucht er ne keer uit kan!! :lol: :lol: jabbeke...bedankt en tot volgend jaar!!! =D> =D>
Signer
Mountainbiker

TT

Post by Signer »

Deze morgen rond half negen gestart,en 2x de 55 (in werkelijkheid "maaaar samen 104,6km :wink: :wink: ) gereden.
Idd reeds vermeld,prachtig parcour met naar het einde toe wel redelijk veel baan.
Opvallend,in de namiddag zeer weinig volk op de rit wat resulteerde in nergens wachten(technische strookjes) en een overvloed aan afspuitslangen.
Minpuntje,bevoorrading 1 & 2 iets te vroeg.
Mss proberen volgende keer afstand tot aan 1e bev. wat verlengen.
Avg voor de eerste 55km 23,2,tweede 55km 20,6.

Genoten en tot volgend jaar
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

Chappeau man,prachtige prestatie dat je geleverd hebt. =D>
Ikzelf 1x de 55 km gereden met gemidd 21.4 moet zeggen de pijp
was uit zulle.
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Prachtige rit gereden deze morgen in jabbeke dit was eentje van mountainbikers voor mountainbikers =D> =D> =D>

Parcour,bepijling,bevoorradingen,afspuitplaats en douches alles was in orde en daarna dat lekker stukje pizza :lol:

Jabbeke stond op mijn programma en staat voor volgend jaar al terug genoteerd :wink:

proficiat jabbeke =D> =D> =D>

kommil
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

geertje wrote:
Aragorn wrote:

Groeten

Grtjs Aragorn
'k Had wel dat gevoel dat ik in gedachten van iemand leefde en 't was dan nog gij die steeds zei nog 20km, nog wa harder duwen, doe maar de 40 is ver genoeg voor U enz
Alles ok met U?

Mag nie klagen. De pijn mindert toch al iets. Nog een weekje gips en dan weer stilletjes aan opbouwen hé... Sijsele komt nog wat te vroeg (tvrouwke rijdt die wel, ze heeft de smaak te pakken blijkbaar :wink: )maar ik garandeer je dat de beentjes jeuken zulle... :lol:

Mooi verslagje trouwens

Grtjs Aragorn =D>
kenny
Mountainbiker

Re: TT

Post by kenny »

Signer wrote:Deze morgen rond half negen gestart,en 2x de 55 (in werkelijkheid "maaaar samen 104,6km :wink: :wink: ) gereden.

Genoten en tot volgend jaar
Heb ik ook gedaan + nog eens met de fiets heen en terug. in totoaal 112km aan 20,9 km/u (eerste maal 22.9km/u) en 6 controles :wink:
De rit was idd dik in orde. =D> =D> =D>
Post Reply