...maar in gedachten was ik bij jou zulle !!geertje wrote: enkel dat ikzelf helemaal alleen![]()
de 40km heb gereden, eentje geopereerd, enz..
Groeten
geertje
Grtjs Aragorn
Post by deurbieter »
'k Had wel dat gevoel dat ik in gedachten van iemand leefde en 't was dan nog gij die steeds zei nog 20km, nog wa harder duwen, doe maar de 40 is ver genoeg voor U enzAragorn wrote:...maar in gedachten was ik bij jou zulle !!geertje wrote: enkel dat ikzelf helemaal alleen![]()
Groeten
geertje![]()
Grtjs Aragorn
Post by dark dingo »
euhhh...nee...de hond was nie gebonden!!!hij zat in jabbeke een mooie tt af te haspelen!!jeepee wrote:waar de hond gebonden
Post by kommil foo »
Mag nie klagen. De pijn mindert toch al iets. Nog een weekje gips en dan weer stilletjes aan opbouwen hé... Sijsele komt nog wat te vroeg (tvrouwke rijdt die wel, ze heeft de smaak te pakken blijkbaargeertje wrote:'k Had wel dat gevoel dat ik in gedachten van iemand leefde en 't was dan nog gij die steeds zei nog 20km, nog wa harder duwen, doe maar de 40 is ver genoeg voor U enzAragorn wrote:...maar in gedachten was ik bij jou zulle !!geertje wrote: enkel dat ikzelf helemaal alleen![]()
Groeten
geertje![]()
Grtjs Aragorn
Alles ok met U?
geertje
Heb ik ook gedaan + nog eens met de fiets heen en terug. in totoaal 112km aan 20,9 km/u (eerste maal 22.9km/u) en 6 controlesSigner wrote:Deze morgen rond half negen gestart,en 2x de 55 (in werkelijkheid "maaaar samen 104,6km![]()
) gereden.
Avg voor de eerste 55km 23,2,tweede 55km 20,6.
Genoten en tot volgend jaar