03/02/08 Oignies/FR

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

jodelaietie wrote:4 terrils , bois en sous-bois, njam njam lekker lekker . Denk van de 55 te volgen zonder bisnummers en ook op tijd aan te zetten wegens fam. verplichtingen, want gegarandeerd zullen er nog enkele platte banden bij zijn.
Bissen zal voor Al. les Marais zijn (2 of 3X) base de wingles.
Ah, dan zijn we dus met twee :-D
Je rijdt onmiddelijk naar ginder zeker?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

petit crosseur de boue wrote:
Ah, dan zijn we dus met twee :-D
Je rijdt onmiddelijk naar ginder zeker?
Yep via Doornik.
Ge moet ze daar in Rekkem maar een beetje motiveren, dan kunnen
we met gans de trein tesamen vertrekken.
(als ge zelf op tijd in Rekkem geraakt :wink: )
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

jodelaietie wrote: (als ge zelf op tijd in Rekkem geraakt :wink: )
No problemo 8)
Ik ben er om kwart na 7 en steek om 30 na de grens over :bounce:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Nog vlug ne snelcursus Frans volgen en 'k zal der ook staan in Rekkem.Dan gps'ke op "volgen-forumtrein-met-auto"zetten tot in Oignies en dan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: terrilke op......terrilke af.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

grote plateau wrote:Nog vlug ne snelcursus Frans volgen en 'k zal der ook staan in Rekkem.Dan gps'ke op "volgen-forumtrein-met-auto"zetten tot in Oignies en dan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: terrilke op......terrilke af.
mag ik een koordeke meebrengen om achteraan uwen velo te hangen als het bergop is :oops:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

jocca wrote:
grote plateau wrote:Nog vlug ne snelcursus Frans volgen en 'k zal der ook staan in Rekkem.Dan gps'ke op "volgen-forumtrein-met-auto"zetten tot in Oignies en dan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: terrilke op......terrilke af.
mag ik een koordeke meebrengen om achteraan uwen velo te hangen als het bergop is :oops:
Als GP halverwege den berg zijn remmen dicht trekt zijt ge gelanceerd richting Jantje maan :lol:
zwin
Mountainbiker
Location: Scatto Hellium LX & XT , Scatto Comp full XT,Full Ritchey

Post by zwin »

Master K wrote:
zwin wrote:
Master K wrote:
Ze geven ton nog wel vorst en koeder were ut zekers #-o
Lap, kgoa olgelik nog meugn min langn andoen... :roll:

btw, the frontbikers tekenen ook present! =D>
euh gie nietn duvel langn broek [-X !!! ge kun mo zien da je jon kortn aan é
gé ter zo van zitn klapm! en ge ga em nu aandoen ook!! of ksnie em tot en kortn!! gét hoor é :evil: ! Moe mo leern luistern na Zwin
mo kik, tgoa wok ne kjee e two zegn... #-o ge ston gie wel te bibberen mè ne langn broek an vorige weke. Mak gie ma da jon veugeltje nie kom kikn deure de gaotn in jon broek! =D>

tgoan der trouwens vele komn kikn zeker daj van min langn en kortn broek goa moakn... PROBEER MA! :bounce:
baje we zin me 4 man tzoe wel moetn gaan wi :wink:
jimmyvh
Mountainbiker

Post by jimmyvh »

motorbiker wrote:Even OFF-TOPIC maar dit lijkt me gepermiteerd gezien we de Franse tochten op dit forum zelf opstarten.

Onder het motto: mannen maken plannen... (dus moet ik er vlug bij zijn) wil ik het Forum nog even wijzen op volgende marathon:

Maandag !!!! 12/05 - La Reid L'Ardennes Trophy
Marathon: 45 - 65 - 85km

Waar de Franse tochten prachtige passage's hebben, is deze tocht elke meter ADEMBENEMEND. Letterlijk en Figuurlijk.

Kijk op de kalender van de marathons. Daar vind je hun site, en zeker enkele foto's van vorige editie's.

Wie de Franse tochten volgt, wil meer. Deze moet je rijden als je VEEL MEER wil.
Dit is idd een van de mooiste tochten die ik ooit gereden heb, en ook ongelofelijk zwaar.
Iedereen die zijn grenzen eens wil leren kennen, dit is DE tocht.
jimmyvh
Mountainbiker

Post by jimmyvh »

motorbiker wrote:Even OFF-TOPIC maar dit lijkt me gepermiteerd gezien we de Franse tochten op dit forum zelf opstarten.

Onder het motto: mannen maken plannen... (dus moet ik er vlug bij zijn) wil ik het Forum nog even wijzen op volgende marathon:

Maandag !!!! 12/05 - La Reid L'Ardennes Trophy
Marathon: 45 - 65 - 85km

Waar de Franse tochten prachtige passage's hebben, is deze tocht elke meter ADEMBENEMEND. Letterlijk en Figuurlijk.

Kijk op de kalender van de marathons. Daar vind je hun site, en zeker enkele foto's van vorige editie's.

Wie de Franse tochten volgt, wil meer. Deze moet je rijden als je VEEL MEER wil.
Dit is idd een van de mooiste tochten die ik ooit gereden heb, en ook ongelofelijk zwaar.
Iedereen die zijn grenzen eens wil leren kennen, dit is DE tocht.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Morgen om 6uur30 aan zetten een 1uur en 15 rijden , oignies tju zal weer vlaanderen boven zijn (o) =D> =D> . Kstart om 8uur, zal wel zien he als er een manneke met een camera op zijn hoofd loopt . =D> =D> =D> Morgen ga ik zoals de gewoonte op zoek naar da manneke met de hammer =D> =D> =D> .groetjes kadeetje
Post Reply