8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Den Tourist wrote:Sry wij komen nieti :(
een reden is omdat er te veel volk is en dat we niet kunnen affeseren!
Het is wel een heel goede organisatie! maar 4000 bikers is voor ons te veel!

Je moet het wel eens gereden het een heel mooi parcour!! :-D
Met achteraf een hotdog!!! :-D
4000 is toch wel fel overdreven hoor [-X [-X , 'k weet niet waar je dat gehaald hebt, maar laat ons zeggen dat 2.500 deelnemers meer de realiteit is.

Verder is het zo als je rond de middag vertrekt dat je echt wel niet in een file zit.
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Vorig jaar ben ook niet geweest en had ook maar van horen zeggen é! 8)
Mijn excuses daarvoor!

Wij vertrekken nooit rond de middag gaat een beetje moeilijk voor ons :-? Maar toe we hem reden zaten we veel in de file! Slecht moment om te vertrekken gekozen zeker!!

Maar het is wel een aanrader!! zeker en vast! :-D
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

Superfan wrote:
jodelaietie wrote:Image

Ge kunt harder kloppen als ge uwen hamer wat verder vastpakt...wel moeilijker om te passen.
Zou er een onderdeel van de hamer weggevlogen zijn , tezien aan de 2de persoon ?
Zal er zaterdag eens opletten dat ik niets vind daar achter die brug.
'k vermoed dat ze dan waarschijnlijk al een jeneverke zullen gedronken hebben. :drunk: :drunk:

Maar toch super wat ze doen hoor. 'k be nog ne keer gaan zien terwijl ze het nieuwe "singletrackske" aan het uitpijlen waren. Suuuuuuuuuper =D> =D> =D>
er was inderdaad al een jeneverke gepasseerd, maar ik denk dat het er meer mee te maken had dat ie én de paal én de hamer moest vasthouden... 't water was toch ietske te diep om de paal vast te houden...

leuke aan die brug : vorig jaar hebben we dat stukje er moeten uithalen, omdat een bestaande brug onder water stond en we dus niet door konden. Dit jaar hebben we de brug 20m verder gelegd waardoor we de bestaande brug niet meer nodig hebben. Dus die mooie bospassage zit er dit jaar in!
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Zit er in feite veel privé in de tocht?
In St.-Joris pakten ze daar mee uit.
Hier hoorde ik daar nog niet zoveel over.
Kom wel zeker af(11u eens probere met drukte),ook met buien,ben benieuwd met zo lovende commentaren.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

mtbkris wrote:Zit er in feite veel privé in de tocht?
In St.-Joris pakten ze daar mee uit.
Hier hoorde ik daar nog niet zoveel over.
Kom wel zeker af(11u eens probere met drukte),ook met buien,ben benieuwd met zo lovende commentaren.
Uiteraard zitten hier veel privè stroken in, stroken waar zelfs anders nooit bikers in mogen.
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Joepie, eindelijk ne keer een Hertsberge tt , die wat zwaarder zal zijn dan de voorgaande jaren.
Als ik afkom, dan zal het tegen de middag zijn , kwestie dat het dan wat rustiger zal zijn op het parcours en hopelijk blijft het dan wat over .

groeties
peter v h x
Mountainbiker

Post by peter v h x »

Ik kom ook naar daar met de fiets en zal er rond 8.00 zijn oké
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

:oops: :oops: ik kan maar de kleine tocht doen
Kheb namelijk vorige week een kleine ingreep laten doen (spataders) op de benen ,maar ik ga toch een poging wagen #-o #-o
glamo
Mountainbiker

Post by glamo »

k'ga ook eens afkomen, vertrek rond 10.00u :wink:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Superfan wrote:Verder is het zo als je rond de middag vertrekt dat je echt wel niet in een file zit.
en 's morgens vroeg, rond 8.30 u., is het dan nog "vlot" te doen ? veel bikers op parcours stoort me niet zodanig, zolang het maar niet voortdurend aanschuiven is (wat ik overigens nog nooit heb meegemaakt ondanks ons gemiddeld vertrek op TT's rond 9 à 9.30 u.)

we zien het alleszins zitten ! 8)
Post Reply