01/12/07 Sint-Joris (Beernem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

't was (opnieuw) in orde in st-joris =D> met z'n vieren naar ginder getrokken... 'k wou aanvankelijk voor de 40 km gaan, maar in het eerste zware baggerstuk (net voor de spoorweg en het bosje) begon de chainsuck me parten te spelen... voor de rest van de rit ! :evil: uiteindelijk dus afgeslagen naar de 28 km en op de grote plateau er het beste van gemaakt... gelukkig nog ferm kunnen genieten van het plaatselijke sparrebosje 8)

tot de volgende !

ps : intussen is de bike binnen bij de fietsenboer... duimen dat alles in orde geraakt tegen zaterdag, want hertsberge roept =P~
gustavomtb
Mountainbiker

chain sucky

Post by gustavomtb »

Rodenbach wrote:'t was (opnieuw) in orde in st-joris =D> met z'n vieren naar ginder getrokken... 'k wou aanvankelijk voor de 40 km gaan, maar in het eerste zware baggerstuk (net voor de spoorweg en het bosje) begon de chainsuck me parten te spelen... voor de rest van de rit ! :evil: uiteindelijk dus afgeslagen naar de 28 km en op de grote plateau er het beste van gemaakt... gelukkig nog ferm kunnen genieten van het plaatselijke sparrebosje 8)

tot de volgende !

ps : intussen is de bike binnen bij de fietsenboer... duimen dat alles in orde geraakt tegen zaterdag, want hertsberge roept =P~

probeer eens tandwielen van bbb heb dit ook gedaan en geen last meer van nadat ik dit wel steeds had met xt tandwielen greetz
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

hoi forumbikers
sorry maar beter laat dan nooit, de beloofde foto's(+/-220stuks) zijn te bewonderen op onze website: www.wtc-stjoris.be :-D
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Mooie foto's van mooie rit.

Enige opmerking:
Precies heel weinig bikende dames op de foto's (meen er maar een 3-tal gezien te hebben...)
Post Reply