1 / 12/07 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelatie mag ik je meedelen mijn broer die parcour uitstippelde en ik zelf al zeker 5 jaar biken, dus weten waar me mee bezig zijn, zeg maar da ze liegt en zet haar maar in de hoek , en er zijn er nog zeker vier in de ksa leiding of breng ze mee dan vliegt ze in de zak hahahaha laagvlieger doe het op u tempo en rustig aan da doe ik ook altijd en jongens zij aub voorzichtig als er gevaar staat hou jullie in zodat er geen ongevallen gebeuren
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja,ik begin hier ook stillekesaan met een ei in mijn broek te zitten.
Daar ik zeker niet voor 13 u zal kunnen starten en toch graag de 55 zou willen bollen,ga ik toch een "krak forceetje" mogen doen.Als ik lees dat er hier iemand van de organisatie hier 3u20 over het volledige traject doet (zonder de bevoorradingen wellicht) ga ik mij mogen reppen om voor den donkeren binnen te zijn,dus kan ik er maar beter mijn conclusies uit trekken.Anderzijds had ik ook s'morgens gestart maar door een schoolsinterklaasfeestje eerst verplichtingen met de kids en dan......

Wat de bandekeuze betreft,denk ik (maar ik hoop dat ik mis ben als off-roadfanatieker)dat we toch heel wat road zullen krijgen,dus ga ik mijn bandjes toch vrij hard zetten zodat ik op de weg het meeste snelheid kan maken.
Wat de bandekeuze betreft,denk ik (maar ik hoop dat ik mis ben als off-roadfanatieker)dat we toch heel wat road zullen krijgen,dus ga ik mijn bandjes toch vrij hard zetten zodat ik op de weg het meeste snelheid kan maken.
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
yip kadeetje,
ge weet dat ik de zaterdag niet kan rijden en dat vind ik heel spijtig want ik zou heel graag den dezen ne keer afhaspellen
ik wens jullie alvast een vlekkeloze organisatie toe en hopelijk zijn de weergoden u een beetje gezind
tot in den bocht
ge weet dat ik de zaterdag niet kan rijden en dat vind ik heel spijtig want ik zou heel graag den dezen ne keer afhaspellen
ik wens jullie alvast een vlekkeloze organisatie toe en hopelijk zijn de weergoden u een beetje gezind
tot in den bocht
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
kadeetje
als ge nog ne keer met uw haar komt zullen we ne keer afspreken om de tocht op een andere keer te rijden
als ge nog ne keer met uw haar komt zullen we ne keer afspreken om de tocht op een andere keer te rijden
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
daar de vorige jaren niet echt veel miserie mee gehad en het was nochtans ook nie echt schoon weer...G Money wrote:ik begin hier ook al enige schrik te krijgen, want
veel volk + veel modder = veel file ...![]()
![]()
-
johnnyturbo
- Mountainbiker
Post by johnnyturbo »
Het lijkt er op dat er al een paar met de p... zitten !
Helemaal niet nodig,je kan immers tijdens de rit steeds kiezen voor een kortere afstand!
Daarenboven zijn onze bevoorradingen alom geprezen en gekend.
Van echte files hebben we de voorbije jaren nog niets gemerkt,
dus GEEN PANIEK!
Deze tocht mogen jullie absoluut niet missen!
PS: breng allemaal tenminste één binneband mee in reserve,want vorig jaar heeft de pechdienst KILOMETERS EN KILOMETERS moeten vlammen om links en rechts nen simpele binneband te gaan steken!! Dit terwijl er mensen moeten wachten met grotere miserie (kapotte derailleurs e.d.)
't amusement!
Helemaal niet nodig,je kan immers tijdens de rit steeds kiezen voor een kortere afstand!
Daarenboven zijn onze bevoorradingen alom geprezen en gekend.
Van echte files hebben we de voorbije jaren nog niets gemerkt,
dus GEEN PANIEK!
Deze tocht mogen jullie absoluut niet missen!
PS: breng allemaal tenminste één binneband mee in reserve,want vorig jaar heeft de pechdienst KILOMETERS EN KILOMETERS moeten vlammen om links en rechts nen simpele binneband te gaan steken!! Dit terwijl er mensen moeten wachten met grotere miserie (kapotte derailleurs e.d.)
't amusement!