Grand raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

steve wrote:Kan je de zelfde dag ook inschrijven?
Voor de 40Km kan je de dag zelf nog inschrijven. Voor alle andere afstanden lopen de voorinschrijvingen af op 1 september
Op de site staat alle info die je nodig hebt: http://www.grandraidgodefroy.be/nl/edit ... x_2008.htm

Er wordt dit jaar blijkbaar ook een bergprijs uitgereikt. Daarvoor wordt de tijd (afzonderlijk) opgenomen op 2/3 of 4 hellingen afhankelijk van de gekozen afstand...
steve
Mountainbiker

Post by steve »

ok thx
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

DdT wrote:
Fre C wrote:
DdT wrote:Heel raar. Enkel "bedankt voor de inschrijving" op de site zelf en gedaan, enige tijd terug. Geen verdere bevestiging of zo iets. Meelke gestuurd om te vragen of dit normaal was, maar geen antwoord.

Dat het lang duurt om een bevestiging te krijgen of betalingsinstructies te ontvangen kan ik best aanvaarden. Maar wanneer je om uitleg vraagt en gewoon geen reactie krijgt, kan ik niet begrijpen.
Heb net een mailtje gekregen van GRG met startnummer.
Zie PM
Problem solved. We hebben een nummer en zijn er klaar voor. 8)
Beer
Mountainbiker

Nieuws Grand Raid Godefroy

Post by Beer »

Indien iemand geen bevestiging krijgt van inschrijving en even later ook geen startnummer kan contact opnemen met: direction@x-free.net of 0032-81-254250.

Er is inderdaad een prijs voor de beste klimmer. Er worden in totaal 4 hellingen gechronometreerd. De uitslagen kun je meteen op 2 beeldschermen bekijken bij de finish.

De parcoursen zijn voor 25% anders dan alle andere jaren.
De 40 km is in werkelijkheid 46 km geworden. Dit in opdracht van de politie en de boswachters ivm veiligheid (minder asfalt en weg oversteken).
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

da is daar idd een ramp kwa organisatie denk ik
ook nog niks ontvangen
hopelijk ist daar beter dan de voorinschrijving
anders vrees ik daar voor een grote ramp
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ik heb mijn nr reeds ontvangen. =D>
Tis de 1e keer dak zoiets rij en khoop echt dat het geen zo'n boeltje wordt zoals in Houffa?
Als ik al die commentaar hier lees op het forum is de goesting al over :(
Kheb er echt zin in en kzal wel zien wat de conditie zegt #-o
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Weet iemand het aantal reeds ingeschrevenen voor de 160km?
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik ben vorige week ingeschreven en gisteren (maandag 25 aug 08) bevestiging gekregen met mijn startnummer voor de 75.
Ik hoop alleen dat de bepijling is zoals dit WE te Houffalize. Vorig jaar was het in BOUILLON triestig met de bepijling. Het waren donkerrode spuitvlekken op de bomen links en rechts, dus in de snelle afdalingen heb je meetsal geen tijd om 1152 bomen te checken of er een pijl op staat.
Mijn 70km waren toen 86 km. Na 1 uur stond ik terug aan de start #-o en ben dus opnieuw begonnen. Douches waren goed (20 min aanschuiven) en je kon een saunatje nemen. Aan de aankomst Cola-zero.
De bevoorradingen waren eigenlijk ook triestig. Aanschuiven aan een boer zijn pomp (kraantjeswater ????). Slechts brokjes koeken en blokjes banaan.
Parcours zelf was mooier dan Houffa, maar op sommige plaatsen nog gevaarlijker.
Hier zit het venijn ook in de staart -> steeds doseren !!
Suc6
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

DdT wrote:Weet iemand het aantal reeds ingeschrevenen voor de 160km?
Neen, maar ik heb deze week ingeschreven en kreeg gisteren mijn startnummer : 16088. Een kleine honderd deelnemers dus.
JanJ
Mountainbiker

Post by JanJ »

Ben ook ingeschreven voor de 70 km . Ondertussen bevestiging en startnummer ontvangen.
Maar hoe zit het praktisch met het afhalen van de startnummers en chip op de dag zelf : moet dit tussen de opgegeven uren gebeuren namelijk voor 7.30u of kan dit voor de kortere afstanden ook nog later ?
En wat zijn de mogelijkheden om achteraf te douchen en zo ?

Jan
Post Reply