21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Veeteeteetje,

Niet panikeren ee maat, met de voorbereiding die er al geweest is, kan het volgens mij nu al niet meer verkeerd gaan.
T'is waar, het weer hebben we niet in de hand, maar als ik ne keer mijne glazen bol uithaal zie ik tot volgende vrijdag toch redelijk wat hogedruk weer met oosten wind (2-3). Zou normaal garant moeten staan voor droog en mooi weer 8) 8) .
Vannacht in regio Ingelmunster juist geen 10L water gevallen. op een week en een half zou dit met bovenstaande voorspelling wel moeten uitdrogen om te resulteren in een goed bereidbaar en perfect afgeveerd parcours.
Wat uw grasmonster-pech betreft, volgende keer VTpepeetje meenemen om voor 4-de wiel te spelen, hij vraagt niet liever om in de buitenlucht met gras tussen zijn tanden kilometers af te leggen.

nog 10 keer slapen,...... :roll:

grtn
Nonkel T
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

[quote="veeteeteetje" ...ik zal zorgen dat er wat fotookes genomen worden en hopelijk kunnen deze hier online verschijnen (Traxer?? [-o< ).[/quote]

Laat maar komen. We popelen van ongeduld.... :bounce: :bounce: :bounce:
El Gringo
Mountainbiker

Post by El Gringo »

@ Veeteeteetje, ben al vollen bak aan het stoken om alle Xinoff's mee te krijgen
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Hoi, mijn eerste keer op het forum :bounce:

Ik ben een fietsmaatje van Geertje. Hij vertelt ons dat deze tocht meer dan de moeite waard is en als ik dit zo allemaal lees dan twijfel ik er niet aan dat hij groot gelijk heeft...

Mij moet hij dus niet meer overtuigen, ik kom af (als de pijnlijke pols het toelaat) en wie weet met wat nog wat extra fietsvrienden in ons kielzog!

Tot dan, ik kijk er echt naar uit... :-D
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Hoe meer dak lees, hoe meer zin dak krijg :-D
Kverlang al tegen die zondag :-D
En cowboy peter, als da goe is voor u wilk ook wel meefietsen me u zunne :-D
Tot in oostrozebeke!!

Gegroet! tobi :-D
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Aragorn wrote:Hoi, mijn eerste keer op het forum :bounce:

Ik ben een fietsmaatje van Geertje. Hij vertelt ons dat deze tocht meer dan de moeite waard is en als ik dit zo allemaal lees dan twijfel ik er niet aan dat hij groot gelijk heeft...

Mij moet hij dus niet meer overtuigen, ik kom af (als de pijnlijke pols het toelaat) en wie weet met wat nog wat extra fietsvrienden in ons kielzog!

Tot dan, ik kijk er echt naar uit... :-D
Ja Aragorn, uwen eerste keer #-o #-o , we maken hier in Moerkerke ook nog wa reklaam op de kermis voor dezen TT :drunk:
Uwen pols, daar vinden we wel wat op, we stomen U wel klaar :roll: :roll:
Ik mik op een 8tal bikers (meer mag natuurlijk ook)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze week nog heel de week de laatste loodjes aan het parcours leggen en tegen zaterdagmiddag zouden alle werken moeten voltooid zijn en dus klaar voor bepijling.Deze wordt wel nog wat uitgesteld en start zo laat mogelijk.Zaterdagnamiddag dan nog wat op pad (De 30 ne keer afrijden en de zones definitief opmeten)Dan is mijn huiswerk af en kan ik in de laatste week alle cijfergegevens definitief meededelen.Ook kan ik nog zeggen dat we definitief toestemming gekregen hebben om het stukje voor het parochiaal centrum volledig af te zetten.(Geen doorgaand verkeer).Het zal dus goed opletten en kijken zijn naar de bordjes VTT die u naar alle mogelijke parkings zullen leiden.Door dat de straat een stukje afgesloten is kunnen we nu ook een fietsparking installeren (weleenswaar (voorlopig nog) onbewaakt).Verder kan ik nog zeggen dat de 70% off-road en onverhard zeker bereikt is.Definitieve cijfers volgen.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

jaja, kzal er voor den 1e keer ook bij zijn in rozebeke, vorig jaar spijtig moeten passen door een feestje en dit jaar gaan alle feesten aan de kant.

@vtt: kheb uw affiches al enkele weken geleden gespot op de voetbal in waregem =D> =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

[quote="Riding Butcher"]jaja, kzal er voor den 1e keer ook bij zijn in rozebeke, vorig jaar spijtig moeten passen door een feestje en dit jaar gaan alle feesten aan de kant.

@vtt: kheb uw affiches al enkele weken geleden gespot op de voetbal in waregem =D> =D> =D>[/quote]

Jaja,we zitten overal,hé.
Dit is het werk van pepeetje die om de 6 weken in het stadion komt voor zijn werk en ook op het oog met de tt die doorgaat zondag daar in de voetbalkantine.Nu enkel nog wat flyeren.
veeteeteetje
Kerstman

Re: oostrozebeke

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote: Doe daar nog maar een uur bij. Nu, als het weer meezit en de conditie meewil, zal ik proberen iets minder lang in de zaal en iets langer op de fiets te zitten.
Ewel,als ge dat doet,dan zal ik daar mijn klakske ne keer voor af doen.
2 x 45 of 45 + 30.
Ge zult het voelen.Neem het van mij aan.
Vergeet ook niet dat wij voor de eerste keer van alle tt's in de streek het crossparcours volledig off-road doen heen en terug.Maw geen terugweg meer langs het jaagpad,nee off-road terug tot aan het sas.Wanneer je op het einde komt zul je ook kunnen "bissen".Dus voor de liefhebbers per toer 3km meer puur plezier off-road!!![/b]
Post Reply