Yes!!! weer 1 iemand meer die met nen helm rijdt.tom van den bossche wrote:Na zovele ritjes zonder helm nu van plan om nooit meer zonder te gaan fietsen.
Vorige week gevallen met koersfiets en pols gebroken en gelukkig niet op men hoofd![]()
Nu toch tot het besef gekomen dat het eigelijk rap fout kan gaan en ongelukken in een klein hoekje zitten.
Helm verplicht
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Ruben S.
- Mountainbiker
- tronn
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er
't Dragen van een helm kan je als club misschien wel niet verplichten
Maar een goede raad "beter voorkomen dan genezen" Ik kan het weten Was ik op 5 juli op de tt in lommel vertrokken zonder helm op mijn hoofd ...
Dan had dit bericht er zeker niet gekomen ,Dan was ik er vast niet meer geweest..... mijn verhaal hierover lees je in de rubriek "mijn ergste val"
voor je eigen bestwil......."draag een helm" !!
Maar een goede raad "beter voorkomen dan genezen" Ik kan het weten Was ik op 5 juli op de tt in lommel vertrokken zonder helm op mijn hoofd ...
Dan had dit bericht er zeker niet gekomen ,Dan was ik er vast niet meer geweest..... mijn verhaal hierover lees je in de rubriek "mijn ergste val"
voor je eigen bestwil......."draag een helm" !!
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Op TT van Safety joggers in de off Road afdaling net na de bevoorrading tegen een 40per uur naar beneden tot ineens een Takje
(zeg maar TAK) van een boom beetje uitstak en volledig met hoofd ertegen
1ste moment sterren en klep kwijt ,bij de aankomst deed ik mijn helm af en voorkant was gescheurd en ingedeukt
Gelukkig dat ik helm aanhad of anders zou het leuk kunnen geweest zijn
Onlangs 1keer zonder gereden ,mits ik hem thuis vergeten was ,maar veilig was het niet toen
1ste moment sterren en klep kwijt ,bij de aankomst deed ik mijn helm af en voorkant was gescheurd en ingedeukt
Gelukkig dat ik helm aanhad of anders zou het leuk kunnen geweest zijn
Onlangs 1keer zonder gereden ,mits ik hem thuis vergeten was ,maar veilig was het niet toen