wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Kayser Söze
Mountainbiker

Post by Kayser Söze »

kawa wrote:
scott racer wrote::drunk: tja de flikken pesten da was plezant vroeger hé .

:lol: ben er dikwijls aan ontsnapt ook met die afstelling =P~
Vroeger wel, nu niet meer....

Vroeger kwam je er vanaf met een boete maar tegenwoordig ben je je brommer kwijt. Plus hoge boete, plus uitstel van rijbewijs etc.

Mijn zoon/dochter in de toekomst zal toch niet met een brommer rijden die sneller gaat dan toegelaten. Tijden veranderen he.
beetje hypocriet, nee ?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Kayser Söze wrote:
kawa wrote:
scott racer wrote::drunk: tja de flikken pesten da was plezant vroeger hé .

:lol: ben er dikwijls aan ontsnapt ook met die afstelling =P~
Vroeger wel, nu niet meer....

Vroeger kwam je er vanaf met een boete maar tegenwoordig ben je je brommer kwijt. Plus hoge boete, plus uitstel van rijbewijs etc.

Mijn zoon/dochter in de toekomst zal toch niet met een brommer rijden die sneller gaat dan toegelaten. Tijden veranderen he.
beetje hypocriet, nee ?
Kweenie.... heb jij zelf geen dingen gedaan in je jeugd waarvan je nu denkt.... als mijne zoon me dit moest lappen.... :evil:

Je moet natuurlijk ook de gevolgen eens vergelijken. Ik spreek (spijtig genoeg) over 16 jaar geleden. Wat toen misschien 10000 bfr boete was is deze tijd minstens vier keer zoveel, en 't zijn de ouders die ervoor moeten opdraaien....
Toen was er ook geen sprake van inbeslagname van je bromfiets, ook iets wat tegenwoordig anders is.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Hubertje wrote:
snelheid ging van 45 naar 95km/h....
Op de teller zeker.. 55 int echt :lol:
Zoals elke kmteller zal ook die afwijking gehad hebben, maar ben er toch vrij zeker van dat ik vlot boven de 80km/h reële snelheid zat. En dat met een bromfiets in originele staat, vond het zeker niet slecht.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

El Perro Diablo wrote:De "finale" in Mechelen noord is zijn finale geworden :cry:

Ik ben bang dat ik weet wie dat was, tussen '96 en 2000 gingen wij veel koersen op Mechelen Noord.[/quote]

De "Polle" :cry:

toffe gast en stond altijd klaar om iemand te helpen op't werk .

:cry:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

El Perro Diablo wrote:Veel Blade R Ninja rijders vroegen me wat ik met die sjopper kwam doen.
Claessens in Peer tunede de mijne en dat hebben ze geweten ook, op Francorchamps na waren er weinig tracks waar ze sneller waren dan die Arlie. (Werner Daemen met zijn R6 op Zolder was véél sneller :evil: )
Het blok was deftig getuned, heeft bijna 30.000 race km's gedaan en nooit een probleem mee gehad. Het ding moest ook geen toeren maken want het bulkte van het koppel.
Een goed geprepareerde Buell gaat als gif! Vorige maand in Francorchamps was er een wedstrijd van het Franse Super Twin-kampioenschap. De 2 deelnemende Buells gingen daar gezwind rond, met ook een overwinning en vierde plaats. En dat op een veld dat bijna uitsluitend bestond uit Duc 996, 1098, Aprilia RSV en een enkele Honda VTR en dat op een razendsnelle omloop als Spa. :drunk: Had ik eerlijk gezegd niet verwacht...
pesse
Mountainbiker

Post by pesse »

Yamaha FJR 1300A :bounce:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

stevenvde wrote:
El Perro Diablo wrote:Veel Blade R Ninja rijders vroegen me wat ik met die sjopper kwam doen.
Claessens in Peer tunede de mijne en dat hebben ze geweten ook, op Francorchamps na waren er weinig tracks waar ze sneller waren dan die Arlie. (Werner Daemen met zijn R6 op Zolder was véél sneller :evil: )
Het blok was deftig getuned, heeft bijna 30.000 race km's gedaan en nooit een probleem mee gehad. Het ding moest ook geen toeren maken want het bulkte van het koppel.
Een goed geprepareerde Buell gaat als gif! Vorige maand in Francorchamps was er een wedstrijd van het Franse Super Twin-kampioenschap. De 2 deelnemende Buells gingen daar gezwind rond, met ook een overwinning en vierde plaats. En dat op een veld dat bijna uitsluitend bestond uit Duc 996, 1098, Aprilia RSV en een enkele Honda VTR en dat op een razendsnelle omloop als Spa. :drunk: Had ik eerlijk gezegd niet verwacht...

Net daar had ik wat last van een te lage topsnelheid door de 5 bak (Buell S1) en de korte gearing(grotere pulley achter, kleinere voor).
Had opgelost kunnen worden met de Beul op ketting te zetten ipv belt.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ik rij momenteel on road met een cagiva raptor 1000 en off road met een ktm exc 520 alsook sm :-) .
verder heb ik nog een honda xl 250 om onozel meet te doen, (stunten,crossen)
nog een suzuki gs 550 met gsxr 750 blok.
suzuki gsxf 750.
een honda cb 400 , een xr 250.
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Ik rijd met een Yamaha BT1100 Bulldog. Weinig Pk's maar genoeg koppel om op onze wegen fun mee te beleven. :wink:

Dit is 'm:

Image

Image

Image

En een filmpje:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

en sjoppersound :lol: 8)
Post Reply