22-23/09/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Horsepower wrote:Vannamiddag ook deze tocht gereden.

Toch een vraagje : klein zwitserland (of kasteelbos), waar was dat eigenlijk ? was dit het gedeelte na de waterzuivering toen we rechts van de Mandel het bos indoken ?
Affirmatif :-)
Dit was gans op het einde van de TT
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Kort (eigenlijk heel kort :oops: :oops: ) verslagje op mijn blog
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

Deze namiddag om 13u30 met vier man vertrokken voor de 60km.
Voor ons een ongekende streek en we waren aangenaam verrast om bij de eerste 10km al zoveel offroad te krijgen.
De uitschieters waren inderdaad het crossparcours, Ooiegembos en klein zwitserland.
De twee bevoorradingen zaten mooi verdeeld op 22km en op 45km.
Er was nog voldoende, wat een voordeel is als je twee dagen na elkaar inricht en het was in orde! De bepijling was ook heel goed.
Er zat nu en dan toch nog eens een stuk lange weg in wat goed was voor de Jurgen die graag af en toe de snelheid de hoogte injaagd #-o. Vooral op de vlakke stukken offroad is hij daar ook heel sterk in!
Scherpe Peet heeft ook een flink stuk van het kopwerk gedaan en Frederick moest niet veel onderdoen.
De afspuitstand was heel goed en de après op terras in 't zonnetje uitmuntend!
Een dikke proficiat aan de organisatie en tot een volgende :wink: .
De Brugse Bikers komen op 21 oktober nog eens terug in deze streek voor de tt van Oostrozebeke.
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Een verslag is te lezen op mijn blog : http://mtb-tochten.skynetblogs.be
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik sluit me ook aan bij de positieve commentaren, na de laatste tijd enorm verwend geweest te zijn qua omgeving en parcours , terug dichter bij huis gebiked, na wat opwarming werden we superverwend met wel een stuk of 5 stroken waarvoor we eigenlijk biken, super. He worstje smaakte heerlijk, de leffes van t vat a 1,5€ idem, genoten van lange apres in t zonneke, 1 minpuntje : koud water om te douchen, in zo n weer kan t , maar bij slecht weer ???
Verder hele dikke pluim aan de organisatie en tot een volgende
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Ben juist terug van Ingelmunster en heb genoten van het tochtje, welliswaar maar voor de 40 gekozen omdat ik niet genoeg kilometers in de benen heb. Chapeau aan de organisatie =D> =D> =D> Volgend jaar zien jullie mij weer terug

@VTT: Uw affiches zijn opgemerkt op het voetbal gisternavond, op den essevee :bounce: :bounce: :bounce:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Twas in orde! Proficiat Carlos en team! =D> =D> =D>
bameraam
Mountainbiker

Post by bameraam »

Voila ziede, ook terug van den tocht!
Prima bepijling, ook die kalklijnen in het bos en op dat motocross parcours aan het water waren makkelijk te volgen! Nog niet veel tegengekomen datte, goed gedaan. Zaten heel wa mooie technische stukskes in ook. Maar 't zou moeten nat gelegen hebben, 'k zou me niet wagen in diene dijk om op een plank met mijn voorwiel terecht te komen zulle :-) Goed dat er plankje lag uiteindelijk - beperkte 't diepste punt heel wat.
Bevoorradingen waren tiptop, t volk achter den toog mocht er ook wel zijn bij momenten ;)
En dan da weer man, echt een dikke sjanse gehad ermee.

-> Staat hier dus al aangestipt voor in 2008!
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Vandaag ook gereden, mooie rit, voldoende off-road, verzorgde bevoorrading, aangenaam weertje en ne lekkeren 'héten hond' achteraf. Wij reden vanaf 10 u en het viel me op dat er niet veel medebikers waren, mss dat er de zaterdag wat meer volk was? Toch zeer tevreden teruggekeerd en volgende keer zal ik der zeker terug zijn
:wink:
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

De rit was goe begonnen maar achter +- 23 km achter splitsing 30 40 &60 volgde de 40 ben ik daar gevallen (tussen de wortels) op mijne pols tons nog bijgod , mijne co piloot (bufallobiker)heeft tons gebeld achter het buske maar ....... da kwam er niet (dank aan de organisatie) ben dus maar van armoe zelf op de fiets gestapt en verder gereden met een hand. Nen dikke merci aan den Dirk die ik daar tegengekomen ben , die heeft mij terug gebracht(leffe tegoe).Vond het wel jammer dat er niemand aanwezig was van het rode kruis (mss volgend jaar)
Post Reply