Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Brainfood wrote:Er zijn blijkbaar toch een aantal mensen geïnteresseerd in een club van Aalst of omstreken. Een club met xc en marathonrijders. Ik zou me graag aansluiten bij een club. Maar om hier in vlaanderen tt's te rijden in groep of met de wtc naar café en terug te rijden, daar heb ik geen zin in. Een club om samen te trainen en naar marathons in binnen- en buitenland te gaan. Dat spreekt me wel aan.

@ Kamikeli

Kan je kiezen met welke bike je rijdt van pervelo? De sponsering houdt dit dan in dat je korting krijgt op je bike?
iets zo in den aard van de kattemboys he zou nie mis zijn, alles mag en niks moet en geen serieuze verplichtingen van alles en nog wa.

Gizmo 8)
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Lede ligt tussen Aalst en Erpe-Mere :wink:
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Mannen (en vrouwen ook),

Blijkbaar bestaat er toch wel serieuze interesse voor een mtb club in het Aalsterse. We hebben er hier die competitie doen, geïnteresseerden voor marathons (in binnen- en buitenland), ook gewone TT-ers, mensen die enkel geïnteresseerd zijn om met elkaar te trainen, ... kortom waarom steken we onze koppen niet eerst 's bij mekaar om tussen pot en pint hier 's over te 'klappen', kwestie van de gelijkgestemden te vinden. Ik stel voor dat we 's samen komen in Aalst (bv in Sportcentrum de Schreef) volgende week vrijdagavond 11 november (of een andere datum, indien dit niet zou gaan voor jullie). Ik heb Aalst voorgesteld omdat het toch wel de meest centrale plaats voor ons allen zou zijn.

Laat me jullie reacties weten,

Fieldbiker
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

OP sint maarten??
tof tof

ik geen idee of ik dan kan

streets
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

fieldbiker wrote:Mannen (en vrouwen ook),

Blijkbaar bestaat er toch wel serieuze interesse voor een mtb club in het Aalsterse. We hebben er hier die competitie doen, geïnteresseerden voor marathons (in binnen- en buitenland), ook gewone TT-ers, mensen die enkel geïnteresseerd zijn om met elkaar te trainen, ... kortom waarom steken we onze koppen niet eerst 's bij mekaar om tussen pot en pint hier 's over te 'klappen', kwestie van de gelijkgestemden te vinden. Ik stel voor dat we 's samen komen in Aalst (bv in Sportcentrum de Schreef) volgende week vrijdagavond 11 november (of een andere datum, indien dit niet zou gaan voor jullie). Ik heb Aalst voorgesteld omdat het toch wel de meest centrale plaats voor ons allen zou zijn.

Laat me jullie reacties weten,

Fieldbiker
Ik vind dat alvast geen slecht idee. Als we echt zo een meeting houden kan ieder voor zich misschien al eens nadenken over zijn verwachtigen zodat we niet gewoon door elkaar kakelen...
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Streets wrote:OP sint maarten??
tof tof

ik geen idee of ik dan kan

streets
Je mag altijd een andere datum voorstellen, hé ...

Field
I(k)s
Mountainbiker

Post by I(k)s »

goed initiatief maar de 11de kan ik niet

andere mogelijkheid is afspreken voor of na die TT in Merchtem...
Brainfood
Mountainbiker

Post by Brainfood »

Voor mij is de 11de goed, maar ik vrees dat de Schreef dat niet open is. Ergens anders?
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Kwestie van gemakkelijker tot een akkoord te komen stel ik voor dat eventuele alternatieve data of plaatsen meteen concreet opgegeven worden.

Bijvoorbeeld : 18/11 om 20u30 in De Schreef

Na een toertocht afspreken lijkt mij minder interessant omdat daar te veel ander volk is en het waarschijnlijk nog moeilijker wordt om iets te vinden dat voor iedereen past.

Vor mij kan zowel 18/11 als 11/11. Het mag ook op een andere plaats zijn zolang het maar binnen een straal van ongeveer 5km rond Aalst blijft.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

blijft voor mij ook gelijk hoor qua data tot zolang het maar een vrijdag is of een zaterdag mag ook nog eigenlijk en de schreef is perfect, voor diegene met de wagen zie dat ge gemakkelijk kunt parkeren hé.

Gizmo 8)
Post Reply