FunnyBiker was verkeerd, was manuele chronometrage zonder chronorace.DdT wrote:Kan wel. Niet elke registratie met "chronorace" is met chip en matten.Vlammer wrote:Chronorace? Dat kan niet hé, want vandaag werd zonder chip gereden...
Vorig jaar de Bastognarde ook niet en was ook een tijdsopname met chronorace. (zoals dit jaar trouwens)
01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- aj kwak
- Mountainbiker
- aj kwak
- Mountainbiker
Een zeer korte, zeer snelle chrono waar iedereen risico's gaat nemen. En 20sec is veel op zo'n chrono.roy wrote: tjah ik vind jullie reacties van die baan wat overdreven ik moet die baan soms twee maal per week over als ik train voor twee maal. Je moet gewoon op letten tgoat niet komen op 20 sec.
Een 5 à 10 seingevers op de grote banen zou al veel gedaan hebben.
Ikzelf 15e met 1h3708 - 31.7gemid
(2x verkeerd gebold)
-
Strenghtbiker
- Mountainbiker
Post by Strenghtbiker »
en dan van die snelheden ... heb hier gelezen dat de eerste ongeveer 34 per uur als gemiddelde heeft
... is da dan alleen of laat ie hem uit de wind zetten door 3 of 4 man en rijd ie de laatste 100m alleen naar de meet??? ... kan nauwelijks geloven da der iemand met die wind en die slechte bepijling (waardoor je snelheid mindert op twijfelmomenten zoals: "ben ik wel juist bent gereden?") aan zo'n gemiddelde komt ... jammer genoeg kan dat niet echt gecontroleerd worden maar wat ik wel weet is dat het klassement er een stuk anders zou uitzien als iedereen alleen reed want dan zouden pas de echte karakterrijders, temporijders en klimmers naar boven komen in plaats van wieltjeszuigers ...
Greetz
Greetz
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
LoL Ik heb juist nix te maken met de organisatie ik woon gewoon in de buurt.zwiebertje wrote: ik denk dat jij hier teveel met de organisatie te maken hebt?!
Als jij dit een NORMAAL mtb-parcours vindt met al die baan en die gevaarlijke oversteken,
blijf dan maar bij die zielige gedachte,wij weten beslist wel van véééél beter!
Wat betreft die gemiste podiumplaats van Matthias zou ik wel eens willen weten hoeveel er hier solo het parcours afgelegd hebben?
Denk dat je ze nog altijd op 2 handen kunt optellen?
Ge moet anders maar eens afspreken met Matthias op een echte mtb-marathon-rit in de Ardennen!
Dan zal je direct weten hoe laat het is,en dat mtb iets heel anders is dan jij in gedachte hebt!
Ik heb niet beweert dat matthias niet kan fietsen ma kbegrijp die mentaliteit wel zo van Ja de anderen doen het ook.
ps ik heb de houffamarathon ook al gereden het is niet omdat ik in de polders woon dat ik niet weet wat mtb is. Dit jaar nog roadbooks gereden waar ze vier uur rekenen voor 28 km.
Maar hier in de buurt heb je niet meer dan dat. qua parkoer hebben ze hun best gedaan de bepijling was ik ook niet over te spreken al je de posts hierboven leest zie je dat ik de organisatie er over aangesproken heb. Want ik ken alle baantes daar en mij hebben ze zelfs doen twijfelen en ik heb ook verkeerd gereden.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Een kort woordje over dat samenrijden, ik heb vorig jaar ook de chrono meegereden in Ichtegem, ja alleen. Wat de anderen doen laat mij koud. Maar waarom zou je het niet doen samenrijden. (Staat nergens in het regelment dat het niet mag)
Zie Topic BOYCOT
Greetz
2f2f
Zie Topic BOYCOT
Greetz
2f2f
- van_hoof
- Mountainbiker
De pijlen hangen voor iedereen gelijk dus plaatsen verliezen omdat je de pijlen niet ziet hangentechnobikerke wrote:bedankt zwiebertje voor uw medeleven.
ik heb inderdaad 2 plaatsen verloren dooor wel 3MAAL een van die strontpijltjes gemist te hebben. en veel mtb was er niet aan. dit was een parcours waar mijn oma zelfs kon aan meedoen.
het feit dat het zo een snel parcours is ,maakt het nog belangrijker om het ten zeerste goed uit te peilen.de gele flutpijltjes stonden ofwel te vroeg, ofwel al diep in de straat waar je moest inslaan ofwel zag je ze gewoon niet. inderdaad helemaal tegenovergesteld van houffa wat ik de week voordien reed en daar wel voluit kon gaan door een SUPER bepeiling.
vooreerst de kleur was ROOD wat opvalt. en ten tweede op iedere bocht hingen 2 tot zelfs 3 pijltjes de elk 2x zo groot waren als deze van ichtegem en na de bocht hingen er nog om duidelijk te maken dat je wel degelijk goed zat.ik ben misschien wel kritisch , maar ik heb wel 2 plaatsen verloren en daardoor toch ook een flinke som geld, en ik denk niet dat ik de enige ben die verkeerd is gereden zaterdag.
in elk geval ,volgend jaar zal het een stuk beter moeten zijn ,het parcours kan ik nog inkomen , maar gebruik es een deftig kleur voor pijlkes, zorg dat er geen auto's of camionetten kunnen voorstaat en maak er honderd meer zodat je alles es duidelijk kan aangeven. en indien je nog niet weet hoe het moet, bel naar de organisatie van houffa, theux,waimes of langdorp. deze deden het perfect...
en btw een podiumpje voor de finale van de visa chrono en het eindklassement was blijkbaar ook teveel gevraagd..., kom maar gewoon om je omslag in de tent , uhum
- Klimmerken
- Mountainbiker
- Spark
- Mountainbiker
Amai sommigte van die reacties zijn toch wel bij het haar gegrepen zenne
.
Ok, het parcours was niet super.
Ok, de pijlen stonden niet overal waar je ze zou verwachten en waar je ze zou willen, maar dit was voor iedereen gelijk. Zoals Roy het reeds gezegd heeft, lees de revieuws van vorige jaar.
Blijf desnoods thuis int vervolg. Of neem je boeltje en ga gewoon in de ardennen gaan wonen als je het hier al niet meer kunt appreciëren.
Ahja btw, ik heb ook HELEMAAL alleen gereden! En ik heb me wel geamusseerd, ook al ben ik slechts 50ste!!!!
Ok, het parcours was niet super.
Ok, de pijlen stonden niet overal waar je ze zou verwachten en waar je ze zou willen, maar dit was voor iedereen gelijk. Zoals Roy het reeds gezegd heeft, lees de revieuws van vorige jaar.
Blijf desnoods thuis int vervolg. Of neem je boeltje en ga gewoon in de ardennen gaan wonen als je het hier al niet meer kunt appreciëren.
Ahja btw, ik heb ook HELEMAAL alleen gereden! En ik heb me wel geamusseerd, ook al ben ik slechts 50ste!!!!
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Idd, sorryaj kwak wrote:FunnyBiker was verkeerd, was manuele chronometrage zonder chronorace.DdT wrote:Kan wel. Niet elke registratie met "chronorace" is met chip en matten.Vlammer wrote:Chronorace? Dat kan niet hé, want vandaag werd zonder chip gereden...
Vorig jaar de Bastognarde ook niet en was ook een tijdsopname met chronorace. (zoals dit jaar trouwens)
Ikzelf 16e met 1h3738 - 31.7gemid
(2x verkeerd gebold met AJ kwak)