07-08/07/07 Otegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Deze morgen ook vertrokken met Rock Rider, Zanneis, Kommil foo en Q-bix. Al vlug bleek dat Rockrider zijn benen weer goe waren.

Uiteindelijk gegaan voor de 55. Na de eerste bevoorrading Rock rider moeten laten rijden. Samen met Kommil de rest van de tocht uitgereden.

Tocht was zoals gewoonlijk dik in orde =D> =D> op alle vlakken.
Het stuk vanaf de kluis tot in Berchem was prachtig, maar zwaar :oops: .
De laatste kilometers zat ik er redelijk door.

Onderweg nog een beetje met Lichterveldenaere samen gereden en ook nog voorbij gestoken door Slijkcrosserke die we dan wat verder op de grond zagen liggen. Hij kon het blijkbaar niet zo goed vinden met een stuk draad die uitstak. Al bij al zonder veel erg. Gelukkig had hij zijnen helm op =D> !!!!!

Prachtige tocht!!
Mij zien ze daar nog.
Proficiat Krierecrossers =D> =D> =D> =D>

Greetz
Steve :wink:
Action-Man
Mountainbiker

Post by Action-Man »

kom morgen ook af is het parour goed te berijden of moeten we veel in de blubber ploeteren?
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Action-Man wrote:kom morgen ook af is het parour goed te berijden of moeten we veel in de blubber ploeteren?
Er is zo goed als geen modder te zien.
Enkel op de kluis hier en daar een stukje.
Voor de rest ligt het er droog bij.

:wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Toeme , heb weer wat gemist :cry:
Kga moeten beginnen een kalenderke meedoen met de schone TT's wanneer we de wachtopstelling doen op het werk :roll: :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

vandaag gestart met Pro Team, Kommil Foo, Q-Bix en Zanneis...

Lang getwijfeld welke afstand ik ging doen en achteraf gezien heb ik de verkeerde beslissing genomen... De 55 gedaan en het mochten wel de 70 geweest zijn... Maar ja, ik wist ook niet alles tijdens de rit...

Na de eerste bevoorrading het gaspedaal opengezet en de rest van de tocht alleen afgehaspeld... Mij goed geamuseerd rond de Kluis, Kwaremont, Patersberg, Zulzeke en Tiegem (mocht hier iets meer zijn...)

Schitterende tocht met inderdaad misschien iets te veel verhard rond Zulzeke... maar ja, dat nemen we erbij.

Schitterende organisatie, zeer vriendelijk, ze doen het echt met een hart! Zo moeten er meer zijn!

Krierecrossers, jullie staan genoteerd met stip voor volgend jaar!
padre
Mountainbiker

Post by padre »

Ik benne ook van Otegem,kzie vanuit mijne hof het OC.Morgen ben ik ook van de partij.Vandaag kon ik nie,maar moren gak nog ne kee buzze geven,de benen joken ol.Tga prachtig were zin,met een schoon parcours en ton nog ne goe Leffe.Als da nie schone is, é GLENNE. :lol:
Noppe rije gie moren?Zoja om 8h15 start.
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Proficiat gumo en krierecrosser en jullie ganse crew prachtige organisatie niets op aan te merken [-o< [-o< [-o<
Kommil heeft genoten van deze tocht en afgezien en komt zeker volgende keer terug :wink:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Tga prachtig were zin,met een schoon parcours en ton nog ne goe Leffe.]

De Leffe ga je moeten veranderen door een Ename, maar 't smaakt even goed of misschien nig beter en 't is van 't vat. Prosit!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik was deze namiddag ook van de partij.Toen we er bijna waren Rock Rider tegengekomen die met de bike al huiswaarts reed.Gauw nog een woordje geklapt aan Katrien20 en Lichterveldenaere en dan de bike op.Samen gestart met pepeetje en ik hoorde al aan zijne klap dat het zijne dag niet zou worden.Aan de splitsing op de kluis hem vaarwel gezegd en zo vanaf kilometer 12 tot kilometer 74 de ganse tijd alleen
gereden.Uiteindelijk een beetje genoten van de mooie "views" hier en daar en uiteindelijk op een voor mij kurkdroog parcours zonder éénmaal van de fiets te moeten (ook niet aan die draaimolentjes maar we moesten versast worden)een hele mooie tt beleeft.Op de Patersberg voor mijne kop nie in dat gootje willen rijden.Moeilijk gaat ook.Er zaten in deze tt enkele mooie klimmetjes in en enkele heerlijke afdalingskes.Dit zowel off als on-road.Ook enkele hele mooie privéstukken,alles was gewoon top.
Je ziet gewoon dat dit wel een hele goeie organisatie is.Ik heb in de namiddag nergens misreden (zelf nergens getwijfeld).Een groot pluspunt vind ik die fluo-oranje lintjes (denk van dat bij ons ook in voege te brengen.Op sommige plaatsen gingen echt 3 tot 4 pijlen,gevaar was goed aangeduid,heel veel lintjes.......Die bepijling verdient echt een pluim.Maar
om toch iets te moeten aanhalen vond ik ook de afstand tussen bevoorrading 1 en 2 wat lang (vooral op zo'n parcours,ik dacht al dat ik er ene gemist had),maar gelukkig had ik mijn camelback mee en hoor je mij niet klagen.Ook na de tweede bevoorrading was het mooiste er een beetje af,maar wees gerust,het was nog lastig genoeg daar het na de bevoorrading wat meer tegen wind was.Na de boomgaard in Tiegem op de klim een nekschot gekregen maar toch naar boven geklauterd.(Wat vind ik dat heerlijk als je jezelf ne keer tegenkomt)Maar éénmaal boven er weer wat vaart kunnen insteken.
Uiteindelijk moest het van mij geen 5 km meer geweest zijn,ik was voldaan en blij dat ik aan mijn apres kon beginnen.Uiteindelijk toch de fiets afgespoten(amper vuil net als mezelf) en een goe warm douchke gepakt.Achteraf aan een blond infuus gelegen op het terraske en we zijn weer klaar voor morgen in Geluveld.

Al bij al vind ik dit toch een tt die in de rubriek "ken je klassiekers" mag geplaatst worden.Ieder jaar een must.
Prima organisatie nogmaals,alles was piccobello.
Streven naar perfectie,het is niet aan iedere tt besteed,maar deze wel.

Gehoord dat ze vandaag al 900 deelnemers hadden.
Proficiat Krierecrossers!!!!
padre
Mountainbiker

Post by padre »

Wat een weerke zeg 8) .De max,ne kee geen geploeter in de more.Allen naar Otegem.tot subiet é.
Post Reply