zeer idd!Thierry wrote:Sorry voor het off-topic gaan, maar ...
Mensen met een mentaliteit zoals de jouwe blijven inderdaad best weg op een TT ... Of ben je misschien vergeten hoe je zelf met MTB begonnen bent, een paar jaar terug ?Genius wrote:Ik heb een zestal maand ongeveer hetzelfde als u voorgehad. Alleen ging ik wel wat sneller, ik ben tegen +-40/u tegen den asfalt geschoven (door een of andere trage lul op zo een van die f*ucking winter TT's![]()
, waar ik sinds nooit meer ben naar toe gegaan)
ergste valpartij
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Cristalix
- Mountainbiker
Ben juist terug van mijn werk en onderweg ook een schuiver gemaakt, het had juist een vlaag gedaan en de baan lag wa nat. Ik was op een bepaald moment aan het twijfelen of ik ging indraaien of doorrijden, heb dan toch nog op het laatste nippertje ingedraaid en ja, 't was van da...
Een meter of 2 op mijnen buik over den tarmac geschoven en gelukkig nergens met mijn hoofd tegengezeten want ik had mijn helm nie op
Resultaat, een schaafwond op mijnen buik en op beide ellebogen, aangezien de snelheid waarmee ik viel redelijk hoog was valt alles nog zeer goed mee
Een meter of 2 op mijnen buik over den tarmac geschoven en gelukkig nergens met mijn hoofd tegengezeten want ik had mijn helm nie op
Resultaat, een schaafwond op mijnen buik en op beide ellebogen, aangezien de snelheid waarmee ik viel redelijk hoog was valt alles nog zeer goed mee
You got me thereThierry wrote:Sorry voor het off-topic gaan, maar ...
Mensen met een mentaliteit zoals de jouwe blijven inderdaad best weg op een TT ... Of ben je misschien vergeten hoe je zelf met MTB begonnen bent, een paar jaar terug ?Genius wrote:Ik heb een zestal maand ongeveer hetzelfde als u voorgehad. Alleen ging ik wel wat sneller, ik ben tegen +-40/u tegen den asfalt geschoven (door een of andere trage lul op zo een van die f*ucking winter TT's![]()
Maar ok, bij deze verontschuldig ik mij plechtig aan alleen die ik op hun tenen zou hebben getrapt. En voor mij mag iedereen rijden op een TT, traag of snel...
Maar de rede waarom ik op die mens zo kwaad ben (was, nu niet meer) is niet omdat die traag rijd, op een TT rijd iedereen immers zijn eigen tempo. Het zijn gewoon de gevolgen achteraf die dan uw heel seizoen naar de knoppen helpen waar ik niet zo mee opgezet ben (héél zacht uitgedrukt). Je kijkt daar al maanden naar uit, traint zo veel als je kan, laat er alles en iedereen voor vallen die er niet aan meehelpt, en ga zo nog maar even door.... En dan wordt dat allemaal in de kiem gesmoord door zo een "pipo" (excuses weeral voor het slechte woordgebruik, maar dit is nog een zachte uitdrukking)... Al uw voorbereiding en training en toewijding worden dan gewoon (achteraf bekeken) weggeblaezen in één enkel moment. Plezant hoor...
Dus ik hoop dat jullie dit begrijpen en ook even deze kant van de zaak willen bekijken.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
TJAGenius wrote:You got me thereThierry wrote:Sorry voor het off-topic gaan, maar ...
, maar er is ondertss véél veranderd...
Maar ok, bij deze verontschuldig ik mij plechtig aan alleen die ik op hun tenen zou hebben getrapt. En voor mij mag iedereen rijden op een TT, traag of snel...
Maar de rede waarom ik op die mens zo kwaad ben (was, nu niet meer) is niet omdat die traag rijd, op een TT rijd iedereen immers zijn eigen tempo. Het zijn gewoon de gevolgen achteraf die dan uw heel seizoen naar de knoppen helpen waar ik niet zo mee opgezet ben (héél zacht uitgedrukt). Je kijkt daar al maanden naar uit, traint zo veel als je kan, laat er alles en iedereen voor vallen die er niet aan meehelpt, en ga zo nog maar even door.... En dan wordt dat allemaal in de kiem gesmoord door zo een "pipo" (excuses weeral voor het slechte woordgebruik, maar dit is nog een zachte uitdrukking)... Al uw voorbereiding en training en toewijding worden dan gewoon (achteraf bekeken) weggeblaezen in één enkel moment. Plezant hoor...
Dus ik hoop dat jullie dit begrijpen en ook even deze kant van de zaak willen bekijken.
Als ge zoveel traint, op uw eten let, voorbereid, op den apres bike geen leffe's drinkt,.....
Dan gaat ge zondag beter ergens anders rijden.
Dan kun ge vermoedelijk 95 procnt van de 100den of 1000en deelnemers naar huis rijden.
Beter lekker alleen trainen dan, als het om u te vergelijken is met de rest,??????
Ik rij zeker 10 000 km per jaar en op zondag rij ik op het gemaksks een TT mee, geniet van de natuur en van de collegialiteit.
Voor de competitie zijn de wedstrijden.
STreets
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ben ik het volledig mee akkoord, dat je valt is volledig je eigen schuld, daar heeft een tragere collega niks mee te maken, je had hem mss niet gezien, te laat gezien, zodat je niet meer kon stoppen/remmen/uitwijken...Bartistic wrote:Dit is nog altijd niet te begrijpen hoor Genius... een toertocht blijft amusement, geen wedstrijd... respect en veilig rijden staat voorop een goede tijd te halen...Dus ik hoop dat jullie dit begrijpen en ook even deze kant van de zaak willen bekijken.
sorry![]()
blijft natuurlijk klote dat je seizoen hierdoor naar de knoppen was...
ik heb onlangs iets soortgelijk meegemaakt, de 10 uur van westerlo moieten missen, doordat ik op mijn bek ging en men sleutelbeen brak...
erg rot, maar mijn eigen schuld!!
Genius wrote:You got me thereThierry wrote:Sorry voor het off-topic gaan, maar ...
Mmmm Genius; ik ben ook niet akkoord met jouw stelling. Tis jammer maar als jij tegen 40 op nen TT tegen ene rijdt die trager rijd dan ben jij in de fout me dunkt. Met alle gevolgen vandien. De risico's moet je zelf vooraf maar inschatten en bepalen of je ze neemt of niet.
Kheb er op den Transalp ook een paar tegen 'den dek' zien gaan (met soms verstrekkende gevolgen). Wel in 99% van die gevallen was het hun eigen roekeloze fout.
Kheb daar maar 1 woord voor; JAMMER
Idd, sinds train ik steeds alleen of met een ploeg die ik kan vertrouwen.Streets wrote: Beter lekker alleen trainen dan, als het om u te vergelijken is met de rest,??????
STreets
En dat hard rijden op dat moment is niet om mij te vergelijken met de bikers daar. Ik weet met wie ik mij wel moet meten. En dat zijn niet die mannen daar.
Maar dat ik op dat moment zo aan't koersen was had niet te maken met mij, maar gewoon met de mannen waarmee ik mee rijd op dat moment, toen was ik nog aangesloten bij een toeristen club en die gingen er op de zondagse tt's nogal hard door (sommige onder ons weten mss wel welke, maar daar gaat het nu niet over). En ja wij reden mensen in de kant en ja we kregen veel klachten en verwijten van andere bikers naar ons hoofd. En op dat alles ben ik heus niet trots en sinds ben ik ook niet meer bij die club...
Maar meer ga ik hier niet meer over zeggen. Aan allen die hun TT gaan rijden, veel plezier en doe het voorzichtig.
Owkee, dat snap ik, dat je het klote vindt dat door dat ene voorval je werk van maanden ineens teniet wordt gedaan. Maar ik ben er zeker van dat die "pipo"Genius wrote:You got me thereThierry wrote:Sorry voor het off-topic gaan, maar ...
... Al uw voorbereiding en training en toewijding worden dan gewoon (achteraf bekeken) weggeblaezen in één enkel moment. Plezant hoor...
Oh ja, aan al de anderen : ik ken Genius dus persoonlijk, en ben al een paar keer een TT met hem gaan rijden. En ja, hij is rapper dan ik, maar telkens als ik achterop geraakte, bleef hij mooi op mij wachten (boven aan een klimmeke of zo) tot ik terug bij was. Dus 't is gene slechte gast zenne
Allez, back on topic, waar blijven die straffe verhalen en die bloederige crash-foto's
- davidS
- Mountainbiker
van mij zijn er 2 van de laatste 10uur van Westerlo waar ik 2 keer vies tegen het dek gegaan ben, maar je ziet alleen het verband, het bloed hebben ze niet op fotoThierry wrote:
Allez, back on topic, waar blijven die straffe verhalen en die bloederige crash-foto's???
en de ergste daar was uit stilstand links op losse asfalt vallen terwijl ik rechts uitgeklikt was
de verpleger was met een pincet de steentjes aan het uit pulken, die jongen werd zelf niet goed