Heel mooie klimmen en afdalingen, een paar technische passages.
'k Dacht wel dat we langs de masten van de Amerikanen op La Houppe gingen passeren, heb die echter niet gezien.
Ook eens onderuit gegaan op een smal pad vlak voor de eerste bevoorrading. Wiel schoof weg in het gras, links tegen een draad gevlogen (gelukkig geen prikkeldraad) maar met m'n hoofd tegen een betonnen paal. M'n helm en ik kwamen er goed van af. Met lichte hoofdpijn de tocht verder gezet.
Redelijk goed doorgereden :
Hr : 161
AVG : 20.1
Tot : 55.57 km
lok 36000 wrote: Ik had 857hm met een gemiddelde stijgingsgraad van 4% en een maximum van 16%. Toch een een leuk speeltje mijn nieuwe VDO MC1.0+
computerken.
Dit laatste asfaltklim (Pullem ??) was toch wel meer dan 16%?
Leek me steiler dan de muur in geraardsbergen en die is toch 20%
gaadvis ik denk dat we samen vertrokken zijn aan de laatste bevoorrading, we hebben nog effkens staan babbelen aan de kantine. Vond de bepijling OK na een beetje wennen aan de verschillende markeringen, maar voor een kleurenblinde moeten al de pijlen op de weg tussen al die andere markeringen serieus moeilijk zijn.gaadvis wrote:bepijling nipt maar dat ligt dan ook gedeeltelijk aan mij : nl kleurenblind en die gehandicapte sukkels zien niet altijd de (naar het schijnt, van horen zeggen) oranje/rode pijltjes gespoten op donker asfalt.