27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
touchdownbiker
Mountainbiker

27/05/2007=> 3Action Classic: 25; 45; 65; 80 & 110

Post by touchdownbiker »

dat weer zal nog meevallen, peinz dat de regen afgelopen nacht gepasseerd is. op internet ziet het er ook weer beter uit op dit moment.

http://www.kmi.be/nederlands/index.php?menu=Menu1_4_2
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Het weer speelt allemaal geen zo'n belangrijke rol, zeker deze tijd van het jaar niet. Het is allemaal een beetje "part of the game" in het mountainbiken. Na een regenbuitje hangt er sowieso meer zuurstof in de lucht! We zullen er in ieder geval niet minder plezier aan beleven.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

kodokadé wrote:Het weer speelt allemaal geen zo'n belangrijke rol, zeker deze tijd van het jaar niet. Het is allemaal een beetje "part of the game" in het mountainbiken. Na een regenbuitje hangt er sowieso meer zuurstof in de lucht! We zullen er in ieder geval niet minder plezier aan beleven.
That's the spirit =D>
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

kodokadé wrote:Het weer speelt allemaal geen zo'n belangrijke rol, zeker deze tijd van het jaar niet. Het is allemaal een beetje "part of the game" in het mountainbiken. Na een regenbuitje hangt er sowieso meer zuurstof in de lucht! We zullen er in ieder geval niet minder plezier aan beleven.
Ik zit nix in met wa regen.. was ooit op ne TT in vlaams-brabant aant rijde in groep en het begint daar te gieten en te gieten en iedereen stopt voor zen regenvest.. den deze erdoor ze 8)

Het is maar dak ander banden zal moeten gaan halen
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

SjoerieMoerie wrote:Ik zit nix in met wa regen.. was ooit op ne TT in vlaams-brabant aant rijde in groep en het begint daar te gieten en te gieten en iedereen stopt voor zen regenvest.. den deze erdoor ze 8)
Omdat ge geen regenvest bijhad zekers. :wink:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Point7 wrote:
SjoerieMoerie wrote:Ik zit nix in met wa regen.. was ooit op ne TT in vlaams-brabant aant rijde in groep en het begint daar te gieten en te gieten en iedereen stopt voor zen regenvest.. den deze erdoor ze 8)
Omdat ge geen regenvest bijhad zekers. :wink:
Ook al, maar ik ging tenminste ni onder ne boom staan #-o
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ik kom ook morgen met het fietske naar
Wolfsdonk, doe de 60 km en dan weer met
het fietske naar huis.Goed voor een dikke
80 km. :evil: .
STM Biker
Mountainbiker

STM

Post by STM Biker »

3 STM-Bikers uit het hartje van West-Vlaanderen zullen present zijn voor de 110, voorzien vertrek 9 uur.
goebezig
Mountainbiker

Post by goebezig »

wij zijn er morgen ook weer met een man of 7 waarvan 3 voor de 110km en de rest voor de 65 of 80 =D> =D>
Svennemans
Mountainbiker

Post by Svennemans »

Heb er daarnet al een stukje van gedaan...
Ingepikt in Rillaar waar een stukje van de blauwe blosoroute van Rillaar gedaan wordt, maar dan in de omgekeerde richting. Zitten ook stukjes van de rode blosotour van Gelrode in; de afdaling achter American Bar Extreme en zo geleidelijk aan langs de Demer richting Langdorp...

Heb ergens halverwege Langdorp een andere route genomen wegens tijdsgebrek... Maar het parcours lag er zeker goed bereidbaar bij en de stukskes die ik gedaan heb, waren alleszins de moeite.

Grtz :wink:
Post Reply