Alleen jammer dat we net voor het einde kettingbreuk hadden
Volgend jaar zijn we zeker terug van de partij !
Tot dan
Die afdaling met die ruwe stenen vond ik pas de max. Dat is nu eens een mountainbikewaardige strook. Nen dikke chapeau voor Kristof en zijn team van de Zewieties.Gunter wrote:da stuk na die koepoortjes snap ik ook nie goe want dit is levensgevaarlijk; idem voor die afdaling in Zulzeke met die ruwe stenen; anderzijds had de organisatie het zeer duidelijk met bordjes aangeduid
ps: het viel mij trouwens op dat er nogal veel bikers ZONDER helm rondreden, zelfs den Nico Eeckhout vond dit blijkbaar niet nodig ...
Post by kristof bruyneel »
Dat was ikke, nogmaals hartelijk dank. Het ventiel opendraaien voor ge begint te pompen was ik vergeten. Het was een tocht met vele hindernissen, niet alleen de hellingen maar na 5 kilometer was er een probleem met versnellingskabel en had ik achteraan 3 kronen ipv 9. Bij 3 bevoorrading heeft mijn ventje probleem opgelost zodat ik verder kon naar het kluisbos en daar dan plat. Ik heb 80 km op teller en heb verbrande armen. Tot op de nachttocht in Zele en volgend jaar in WaregemDjJoe wrote:goeie benen zou ik ook wel eens willen..klimmerke als ge eens niet fietst laat het dan weten..ik kom er dan eens om....verder toch genoten van deze tocht...wel onderweg wijselijk beslist om toch maar een stukje in te korten en de 77 km gevolgd....ik zelf heb géén pech gehad vandaag maar ik heb wel twee pechvogels ( een mannetje en een vrouwtje) kunnen helpen...ik moet wel zeggen dat het vrouwtje heel goed hare plan kon trekken op een klein detail na maar dat was de moeite niet om te vermelden...dat was juist aan dat scherp bochtjen net na de top van de kluisberg....lol het was daar ook dat ik een biker hoorde roepen en tieren....bleek dat hij met zijn edele delen onzacht tegen zijn fietsbuis was terechtgekomen....verder nog een biker geholpen die zijn ketting compleet vast had gezet....vooral met materiaal en ideeen....bij deze..als je een grote toer rijdt neem dan minstens een multi-tool mee ....ik heb ook altijd een tangetje bij...soms heel interessant...zoals vandaag....
de tocht zelf was prima...wel een beetje flauw dat de zewieties reclame maken met een volledig nieuw uitgetekend parcours terwijl ze de rit van vorig jaar gewoon omgedraaid hebben...maar ja..echt erg is dat niet...
Ook benieuwd naar de scherpere tijd van jan B.....om 14u 30 stond hij nog niet vermeld
Post by De Janssens »