Zewieties Bike Event '07 - 22 april 2007 - Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
nuyttie
Mountainbiker

Post by nuyttie »

Prachtig parcour, kheb mij rot geamuseerd =D>

Alleen jammer dat we net voor het einde kettingbreuk hadden #-o . Gelukkig werden we geholpen door ne zekere Rik van De Steenbakkers (Moen) waarvoor vele dank [-o< !

Volgend jaar zijn we zeker terug van de partij !
Tot dan
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

Gunter wrote:da stuk na die koepoortjes snap ik ook nie goe want dit is levensgevaarlijk; idem voor die afdaling in Zulzeke met die ruwe stenen; anderzijds had de organisatie het zeer duidelijk met bordjes aangeduid

ps: het viel mij trouwens op dat er nogal veel bikers ZONDER helm rondreden, zelfs den Nico Eeckhout vond dit blijkbaar niet nodig ...
Die afdaling met die ruwe stenen vond ik pas de max. Dat is nu eens een mountainbikewaardige strook. Nen dikke chapeau voor Kristof en zijn team van de Zewieties.
Dat er in 't begin teveel asfalt zou zijn, kon me niet veel schelen. Denk dat ze het maximum uit de streek hebben gehaald.

En dat je €5 extra moet betalen voor de chrono is evident. Het huren van die chips is een kostelijk zaakje. Dit zijn de normale prijzen.

Vandaag met ploegmakker aan de start gekomen. Maar na 20 km begon ik hevige pijn te krijgen in de onderrug. Maar koersen is zere lijden... Uiteindelijk nog 19de geworden, dus een geslaagd weekend.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Iemand de uitslag online?
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

Beste bikers,

Bedankt voor de talrijke opkomst!!
Bedankt voor zoveel lovende woorden.
Dit alles doen we voor jullie BIKERS !!!

Zewieties,
kristof bruyneel
Mountainbiker

morgen uitslagen op de site.
kristof bruyneel
Mountainbiker

Zewieties danken ALLE 1396 bikers !!
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Ik heb ook de chrono-afstand uitgereden, hoewel mijn totale tijd ten opzicht van vorig jaar sterk verslechterd is, heb ik toch een hoger gemiddelde dan vorig jaar.

Stel me ernstig de vraag hoe ik aan 118 km. kon geraken.

Deze avond post ik zowel een uitgebreid verslag van de Peter van Petegem-classic als de Zewieties chrono.

Check daarvoor zoals gewoonlijk mijn website: http://www.janbailleul.be/mtb/ !
ANNEKE
Mountainbiker

Post by ANNEKE »

DjJoe wrote:goeie benen zou ik ook wel eens willen..klimmerke als ge eens niet fietst laat het dan weten..ik kom er dan eens om....verder toch genoten van deze tocht...wel onderweg wijselijk beslist om toch maar een stukje in te korten en de 77 km gevolgd....ik zelf heb géén pech gehad vandaag maar ik heb wel twee pechvogels ( een mannetje en een vrouwtje) kunnen helpen...ik moet wel zeggen dat het vrouwtje heel goed hare plan kon trekken op een klein detail na maar dat was de moeite niet om te vermelden...dat was juist aan dat scherp bochtjen net na de top van de kluisberg....lol het was daar ook dat ik een biker hoorde roepen en tieren....bleek dat hij met zijn edele delen onzacht tegen zijn fietsbuis was terechtgekomen....verder nog een biker geholpen die zijn ketting compleet vast had gezet....vooral met materiaal en ideeen....bij deze..als je een grote toer rijdt neem dan minstens een multi-tool mee ....ik heb ook altijd een tangetje bij...soms heel interessant...zoals vandaag....
de tocht zelf was prima...wel een beetje flauw dat de zewieties reclame maken met een volledig nieuw uitgetekend parcours terwijl ze de rit van vorig jaar gewoon omgedraaid hebben...maar ja..echt erg is dat niet...
Ook benieuwd naar de scherpere tijd van jan B.....om 14u 30 stond hij nog niet vermeld
Dat was ikke, nogmaals hartelijk dank. Het ventiel opendraaien voor ge begint te pompen was ik vergeten. Het was een tocht met vele hindernissen, niet alleen de hellingen maar na 5 kilometer was er een probleem met versnellingskabel en had ik achteraan 3 kronen ipv 9. Bij 3 bevoorrading heeft mijn ventje probleem opgelost zodat ik verder kon naar het kluisbos en daar dan plat. Ik heb 80 km op teller en heb verbrande armen. Tot op de nachttocht in Zele en volgend jaar in Waregem
jacla
Mountainbiker

Zewieties Bike Event '07 - 22 april 2007 - Waregem

Post by jacla »

tWas geweldig, prachtig weer en streek. Volgend jaar zeker terug.

Was misschien leuk geweest dat er onderwege wat fotos getrokken werden. Altijd leuk achteraf.

Dopingcontrole was ook is iets anders :drunk:

Qua hoogtemeters ietsjes zwaarder dan verwacht (1380)

Another great day of suffering :bounce:
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

heb net gezien dat de uitslagen op de site staan alsook op de mountainbike.be uitslagenpagina.
Post Reply