17 & 18/03/07 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
occ
Mountainbiker

Post by occ »

Zondag met 7 man om 8.40u vertrokken naar gavere om 9.10u daar aangekomen regende het enorm iedereen wou afwachten en eventueel een korte afstand rijden.

Ik besloot echter om meteen te vertrekken voor de 75km.

Mooi tochtje met zeer glade offroad stukken (zeker met mijn racing ralphs)

De wind was gretig zijn best aan het doen om mij achteruit te doen rijden maar we geven ons niet vlug gewonnen hé. :lol:

De eerste bevv. kwam vlug (op 13km dacht ik) en de 2de op een km of 45 daar was echter nog maar 40 man gepasseerd toen ik daar was en er was eten voorzien voor 200, dus smullen maar.

Het grapige was dat ik iemand hoorde zeggen zou er echt iemand de 75km rijden vandaag? 8)

uiteindelijk 72km op de teller en een gemm van 20.6km/h.

Twas leuk en een stevige training de douches waren ook top trouwens (eens iets anders)

Achteraf gehoord dat de andere van de club naar huis zijn gekeerd zonder uit te pakken, zelfs niet voor de 30km :oops: :oops: :oops:
Image
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdagmiddag om 12u45 vertrokken voor deze tocht. Soms redelijk wat wind, maar schoon weer.
Nodige off-road, beklimmingen en road en op 2e stop babbel gehad met een paar Buddybikers.
Bepijling zeer duidelijk en bevoorrading in orde.
Goed doorgefietst en na 58 km op de teller à 20,7 gemid tevree naar huis.
Gavere tot de volgende !!!
barty
Mountainbiker

reactietje

Post by barty »

Hallo gastjes,
Gisteren ook met 6 Anglo Boys vol goede moed aan de rit begonnen, maar na enkele km was collega Bart reeds ietsie pietsie misreden (ontwijken van een lastige strook???)en dat was het begin van een tocht die we nog zullen onthouden voor een tijdje
Na een 10-km waren de 6 gestartte opgesplitst in 2 groepkes van 3 omdat Patrick met zijn nieuwe Endorfin het nodig vond om ons eens met zijn allen op de rooster te leggen. En het moet gezegd zijn , hij heeft ons uit het wiel gekregen.
Vree koud gehad , doornat, gelukkig waren er de hete douches en de Valeirkes

Mooie organisatie
Barty
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

zaterdag de 75 km gereden in gavere,zeer schoon ritjen en het weder was ons gunstig gezind enzo,bevoorraading was meer dan orde,alles samen terug een vtt voor volgend jaar :-D =D>
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

zondag met dat weer besloten om maar de 45 km te doorploeteren en vond het meer dan genoeg met die hagelbuien , voor de rest wast al in orde lekker veel modder , juist ne keer goed gepletst op t'einde in da militair bos denk dat mijne bandendruk teveel op asfalt stond ingesteld
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Ons verslag staat ook online...

http://www.herders.be/verslagen/2007/0317.html

Veel leesplezier
Herder Ben
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Heel mooie rit,vooral de laatste 20km van de 75km was mooiste .
Goeie organisatie,goede bepijling,afspuitstand ok bevoorrading ok.
Een vtt die volgend jaar in men agenda al staat.
Enne waarom de 75km niet optrekken naar de 100 of bij de 75 extra lus voor de 100km.

Groetjes Gunther
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

nebraz M/29j. wrote:
Mon... wrote:Aan al diegene die gisteren veel commentaar hadden op deze rit! Vandaag was er precies geen baan, continu door de gietende regen.
Baan weggespoeld? :P
Bij momenten zag het er wel zo uit ja :-D
Ik had er trouwens achteraan al een zomerband op liggen (ik had mijnen anderen de vrijdag kapot gereden :( ) en dat was met momenten toch wel afzien om recht te blijven. Zeker daar in het militair domein (dienen klim in de modder omhoog was moeilijk, maar is toch gelukt met zéér veel wielspin).
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Samen gestart met tobi (een jeugdig manneke die heel goed kan rijden) en een marsmanneke die een nieuwe vliegende schotel heeft.

Mercie veeteeteetje, het was DE MAX rijde met jullie ! :-D :-D

grtz tobi
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Post Reply