Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Vroeger eerste proventiale gevoetbald,daarna een paar jaar bodybuilding en heb nog met een 3tal pijltjes gegooid(darts competitie)en nu vollebak aan fietsen in de bos(ben nooit ene fietser geweest).Autotuning meetings ga ik ook nog regelmatig bezoeken en heb zelf een uitgebreide muziekinstallatie in de auto.Met mijn 2 honden nog wandelen en in de zomer nog wat vissen. En de rest van de tijd op de pc
Ik heb 20j actief motorcross gereden en door kwetsuren gestopt( zelfstandig hé) nu nog enkel mtb, probeer ik wekelijks maar lukt niet altijd en nu en dan eens naar het WK motorcross gaan om de connecties met de buitenlandse rijders wat te onderhouden.
Vroeger ging ik ook nog jet-skiën op zee
Vroeger heel veel sport (judo, squash, mini- en veldvoetbal), nu blijft daar helaas, wegens tijdsgebrek, niet veel meer van over.
Enkel nog 1x in de week wedstrijd veldvoetbal met een veteranenploeg. Dit verlengd weekend trekken we trouwens naar Hilversum om een tornooi te spellen, men only