W.K Veldrijden Hooglede-Gits

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Fry wrote:Dat boegeroep, een groot deel van de toeschouwers op een cross is marginaal zuipend camping volk met de mentale instelling van een 5 jarige.
Hollanders ? Nee, die zouden boe roepen naar de Belgen :wink:
Jammer dat er zo'n bende volk rondliep, 'k ben een paar jaar geleden zo eens voor Groendendaal gaan supporteren omdat er naast het parcours een kudde koeien stond te loeien ... 'k stond rap ergens anders

't Was wel een serieuze thriller. M'n hartslag was hoger dan vanmorgen toen ik zelf aan't fietsen was ...
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

wat een valpartijen allemaal, tregende crossers.

Een dikke applaus voor pauwels trouwens, eerste jaar en al met de top5 mee van de profs (al is het door de vele valpartijen), hij heeft sterk gereden zonder twijfel. Spijtig van de motor, Wellens had vandaag echt superbenen, zonder twijfel maar tmocht niet wezen en dan nog een gebroken pols, life can be cruel.

sterke start voor België, zwakke aankomst
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

pliepla wrote:
Fry wrote:Dat boegeroep, een groot deel van de toeschouwers op een cross is marginaal zuipend camping volk met de mentale instelling van een 5 jarige.
Hollanders ? Nee, die zouden boe roepen naar de Belgen :wink:
Jammer dat er zo'n bende volk rondliep, 'k ben een paar jaar geleden zo eens voor Groendendaal gaan supporteren omdat er naast het parcours een kudde koeien stond te loeien ... 'k stond rap ergens anders

't Was wel een serieuze thriller. M'n hartslag was hoger dan vanmorgen toen ik zelf aan't fietsen was ...
Neenee, niet de hollanders, eerder de dronken plattelandsfiguren die daar meestal de cross ontsieren.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Die gasten gaan dan ook niet om de cross te zien maar om eens ferm het zwijn uit hangen dat valt daar toch niet op in zo'n meute.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Dummy wrote:Erwin Vervecken heeft zelf ook eens zulke dingen gezegd over Mario De Clercq. Ik begrijp dat wel, de teleurstelling moet enorm zijn zo net na de wedstrijd.
Kan allemaal best wel zijn dat de teleurstelling groot is al je een wk op zo'n manier verliest maar zeggen dat alleen jij die podiumplaats verdiend en niet iemand anders, gaat toch wel iets te ver hoor. Nys was even groot verliezer vandaag en die heeft het wél sportief opgevat dus waarom zou Wellens dit dan niet kunnen.

Grtz
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

Nog enkele jaren en we krijgen renners die zich enkel toespitsen op het wk.
Zo een beetje op zen armstrong's in de tour de france.
Nijs en Albert zijn de echte wereldkampioenen en Vervecken en Boom hebben dit weekend een truitje gewonnen meer niet.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Da boegeroep richting Groenendaal is wellicht nog altijd een erfenis van de boks waarmee hij een aantal jaren geleden heeft uitgepakt.

Kunnen alleen maar concluderen dat het er op een MTB wedstrijd, bijv Houffa waar toch een gelijkaardig bezoekersaantal rondloopt, er veel fairder aan toe gaat en iedereen aangemoedigd wordt.
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

Kunnen alleen maar concluderen dat het er op een MTB wedstrijd, bijv Houffa waar toch een gelijkaardig bezoekersaantal rondloopt, er veel fairder aan toe gaat en iedereen aangemoedigd wordt.[/quote]

2 jaar geleden hebben wij in Houffa andere dingen gezien!!!
Een supporter met een vlaamse leeuwenvlag op zijn rug en petje in de belgische driekleur kreeg daar ferm op zijn bakhuis van enkele Walen was het voor de vlag of voor zijn enthousiast gedrag toen Filip,Jimmy en Roel voorbij kwamen dat weet ik niet maar wat ik wel zag er stond zoveel volk rond en niemand durfde hem te helpen(de vlaming dan) alleen wat gevloek toen de beruchte Walen enkele meter verder waren.
Zo'n volk heb je op vele evenementen maar beter niks van aantrekken die mannen zouden dan wel beter in de tenten blijven hangen want sportief is het zeker niet, en als ze de renner en kwestie niet aanraken is het allemaal nog door de vingers zien maar als ze opzettelijk duwen of trekken of iets gooien vind ik het wel wat vergaan.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

rallymaster wrote:Nog enkele jaren en we krijgen renners die zich enkel toespitsen op het wk.
Zo een beetje op zen armstrong's in de tour de france.
Nijs en Albert zijn de echte wereldkampioenen en Vervecken en Boom hebben dit weekend een truitje gewonnen meer niet.
=D> =D> =D>

Vervecken zie je anders ook wel, maar die piekt inderdaad...
Ik ben echter wel content dat het een Belg is! Dus het is hem gegund, maar ik hoopte ook op Nijs, dat zou de bekroning geweest zijn voor een uitstekend seizoen...
Last edited by Rock Rider on Mon 29 Jan 2007 12:02, edited 1 time in total.
lovelygirl
Mountainbiker

Post by lovelygirl »

Strikybart wrote:
Dummy wrote:Erwin Vervecken heeft zelf ook eens zulke dingen gezegd over Mario De Clercq. Ik begrijp dat wel, de teleurstelling moet enorm zijn zo net na de wedstrijd.
Kan allemaal best wel zijn dat de teleurstelling groot is al je een wk op zo'n manier verliest maar zeggen dat alleen jij die podiumplaats verdiend en niet iemand anders, gaat toch wel iets te ver hoor. Nys was even groot verliezer vandaag en die heeft het wél sportief opgevat dus waarom zou Wellens dit dan niet kunnen.

Grtz
volledig mee eens ik ben dan een fidea supporter hé! maar dankzij deze uitspraak is bart fameus in mijn achting gezakt en ik het had nooit durven zeggen, maar sven kreeg op dat moment toch meer sympathie van mij (alhoewel ik eigenlijk niets van die gast moet hebben :s)

als jullie absoluut willen dat albert en nys die trui krijgen, goh tja, dan moet er geen wk meer zijn hé! dan kunnen ze beter ineens de truien aan die gasten geven! het wk is een cross gelijk een andere, alleen valt hier meer mee te winnen! maar nys mag nu ni over zijn seizoen klagen hé! en vervecken is voor mijn part verdiend gewonnen! boom niet, die jongen was ocharme nog maar aan zijn 7de cross bezig!
Post Reply