Een maand vakantiejob (volledig int wit) en een maand stage (uiteraard ook volledig officieel)
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ale, bij mij is nummer 1 gedaan. En twas direct een zwaar, sterkteleer theorie, ma tis goe gegaan. Beter als da'k verwacht had 
Maja nu natuurlijk nog de oefn van da vak en ja, kheb daar maar 2 dagen voor om da te bezien en als ge weet dat da tijdens het jaar altijd gelijk nen halve zot 4u overschrijven was van bord zonder uitleg en dat dan de "makkelijke" oefeningen waren. Ksnap daar wel al nix van ma kom
En dan krijgen we nu voort examen 3 moeilijke oefeningen op 3u. Da wordt dus beetje sterven
Maja hopen dat den theorie goe genoeg is om die oefn der door te halen he.
Ma nu eerst, woensdag bouwtechnologie. Vandaag mailke gekregen van de prof "aja hier is de leerstof", zo nog een stuk derbij (zo ongeveer 200pagina's meer dan voorzien). Tis de moment om da te laten weten natuurlijk, op minder dan 2dagen voort examen
Chance da mijn oefeningen daarvan altijd goe geweest zijn, daarmee zalt wel nog in orde komen
Ale iedereen da nog bezig is, nog veel succes! De dees gaat nog beetje leren
Maja nu natuurlijk nog de oefn van da vak en ja, kheb daar maar 2 dagen voor om da te bezien en als ge weet dat da tijdens het jaar altijd gelijk nen halve zot 4u overschrijven was van bord zonder uitleg en dat dan de "makkelijke" oefeningen waren. Ksnap daar wel al nix van ma kom
En dan krijgen we nu voort examen 3 moeilijke oefeningen op 3u. Da wordt dus beetje sterven
Maja hopen dat den theorie goe genoeg is om die oefn der door te halen he.
Ma nu eerst, woensdag bouwtechnologie. Vandaag mailke gekregen van de prof "aja hier is de leerstof", zo nog een stuk derbij (zo ongeveer 200pagina's meer dan voorzien). Tis de moment om da te laten weten natuurlijk, op minder dan 2dagen voort examen
Chance da mijn oefeningen daarvan altijd goe geweest zijn, daarmee zalt wel nog in orde komen
Ale iedereen da nog bezig is, nog veel succes! De dees gaat nog beetje leren
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
ha ik weet hoe je je voelt. Ik de maandag zo van ja morgen nog een dagje leren zi en da komt inorde e. Todat er savonds een klasgenoot online vraagt ofdat ik het kan kzeg ja een beetje morgen, nog heeln dag kijken ent tkomt wel in orde. Zegt die gast het examen is wel morgen e. Kwerd zot dan zoveel mogelijk gedaan die avond en nachtfocus_wrc wrote:ik lag vanochtend lekker in m'n bedje ( te denken dat het examen deze namiddag was, en ik alles nog eens rustig kon overlopen) tot mijn maat me wakker belde en hij binnen 5 minuten bij me stond om naar het examen te gaan![]()
stressie situatie, nuja examen was ook niet van de poes
(dat was bij sterkteleer eigenlijk niet zo'n gemakelijk vak en docent heeft het examen niet gemakelijk gemaakt ik vrees ervoor).