Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

euh?
Een maand vakantiejob (volledig int wit) en een maand stage (uiteraard ook volledig officieel) :wink:
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

Nog 9 .. en als afsluitertje van 't middelbaar vond die van wiskunde 't leuk om de moeilijkste vrage op te stelle .. gevolg : wss n groot deel van mn klas geflest. Ik hoop da ik zelf den helft heb :-?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Gedaan me blokke vr vandaag!
Pintje pakken en morge na't examen weer naar huis jippie!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ale, bij mij is nummer 1 gedaan. En twas direct een zwaar, sterkteleer theorie, ma tis goe gegaan. Beter als da'k verwacht had :-D
Maja nu natuurlijk nog de oefn van da vak en ja, kheb daar maar 2 dagen voor om da te bezien en als ge weet dat da tijdens het jaar altijd gelijk nen halve zot 4u overschrijven was van bord zonder uitleg en dat dan de "makkelijke" oefeningen waren. Ksnap daar wel al nix van ma kom :roll:
En dan krijgen we nu voort examen 3 moeilijke oefeningen op 3u. Da wordt dus beetje sterven :-)
Maja hopen dat den theorie goe genoeg is om die oefn der door te halen he.

Ma nu eerst, woensdag bouwtechnologie. Vandaag mailke gekregen van de prof "aja hier is de leerstof", zo nog een stuk derbij (zo ongeveer 200pagina's meer dan voorzien). Tis de moment om da te laten weten natuurlijk, op minder dan 2dagen voort examen #-o
Chance da mijn oefeningen daarvan altijd goe geweest zijn, daarmee zalt wel nog in orde komen :-)

Ale iedereen da nog bezig is, nog veel succes! De dees gaat nog beetje leren :-)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Bij ons was sterkteleer puur oefeningen.. Dat viel best mee 8)
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ik lag vanochtend lekker in m'n bedje ( te denken dat het examen deze namiddag was, en ik alles nog eens rustig kon overlopen) tot mijn maat me wakker belde en hij binnen 5 minuten bij me stond om naar het examen te gaan #-o
stressie situatie, nuja examen was ook niet van de poes :^o
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Mijn laatste 4 van m'n schoolcarrière nog.. en man die gaan nog serieus moeite kosten. De laatste loodjes wegen het ... en dan die thesis nog volgend jaar.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

focus_wrc wrote:ik lag vanochtend lekker in m'n bedje ( te denken dat het examen deze namiddag was, en ik alles nog eens rustig kon overlopen) tot mijn maat me wakker belde en hij binnen 5 minuten bij me stond om naar het examen te gaan #-o
stressie situatie, nuja examen was ook niet van de poes :^o
ha ik weet hoe je je voelt. Ik de maandag zo van ja morgen nog een dagje leren zi en da komt inorde e. Todat er savonds een klasgenoot online vraagt ofdat ik het kan kzeg ja een beetje morgen, nog heeln dag kijken ent tkomt wel in orde. Zegt die gast het examen is wel morgen e. Kwerd zot dan zoveel mogelijk gedaan die avond en nacht :-? .

(dat was bij sterkteleer eigenlijk niet zo'n gemakelijk vak en docent heeft het examen niet gemakelijk gemaakt ik vrees ervoor).
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Int middelbaar ook eens voorgehad.. Zit ge op een examen aardrijkskunde en komen ze halfweg ook engels uitdelen... Uh?
Was wel mn beste examen van de gehele reeks.. Sindsdien leer ik ni meer! :P
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

sterkteleer is precies overal even ambetant !
Post Reply