Nadeel i sinderdaad een beetje die overschrijving natuurlijk ... die duurt al snel 3 a 4 dagen eer ze de betaling gekregen hebben. Vanaf dan gaat het meestal snel
Eric B
bike components
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Ik heb een vraagske over mijn wielen die ik bij bike-components besteld heb:
Da zijn XT wielen m-776
Ik heb ze vandaag toegekregen met nog een deel materiaal dat ik besteld had.
Nu heb ik maar 1 quick-release en 1 dichtingsring om over mijn remschijf te plaatsen samen met die wielen toegekregen.
http://bike-components.de/catalog/Wheel ... abeedd74c9
Ik heb op de website nagekeken en er staat onderaan:
1 voorwiel, 1 achterwiel, 2 velgbanden (die er niet bijzitten) en een quick-release voor het achterwiel.
Zou dit een vergissing of een fout zijn? Da's toch nie logisch dat ik nu nog een apart afsluitring en een quick-release voor het voorwiel moet kopen terwijl ik deze set gekocht heb?
De dichtingsring die ik toegekregen heb is rood en ik heb al gezien dat je zo een dichtingsring apart kunt bestellen maar dan is die enkel in het zwart
Da zijn XT wielen m-776
Nu heb ik maar 1 quick-release en 1 dichtingsring om over mijn remschijf te plaatsen samen met die wielen toegekregen.
1 voorwiel, 1 achterwiel, 2 velgbanden (die er niet bijzitten) en een quick-release voor het achterwiel.
Zou dit een vergissing of een fout zijn? Da's toch nie logisch dat ik nu nog een apart afsluitring en een quick-release voor het voorwiel moet kopen terwijl ik deze set gekocht heb?
De dichtingsring die ik toegekregen heb is rood en ik heb al gezien dat je zo een dichtingsring apart kunt bestellen maar dan is die enkel in het zwart
- Josy
- Mountainbiker
Dit zijn tubeless velgen, dus velglint is echt niet nodig.ice25 wrote:Ik heb een vraagske over mijn wielen die ik bij bike-components besteld heb:
Da zijn XT wielen m-776
Je hebt de versie met 20 steekas gekocht en die wordt altijd zonder snelpanner verkocht. En steekas wordt bij de vork meegeleverd. zoals hier:
http://bike-components.de/catalog/image ... s_id=20181
Mss beter de M775 gekocht?
- Kr1stof
- Mountainbiker
Maandagavond 23/2 bestelling geplaatst
Dinsdagmorgen 24/2 bankgegevens ontvangen en direct betaald
Donderdagavond 26/2 bericht dat betaling ontvangen is en dat het verzonden wordt
Maandagmorgen 2/3 DHL voor de deur
Exact een week dus tussen bestelling en levering. Nx last, alles perfect afgehandeld.
Tevreden klant!
Dinsdagmorgen 24/2 bankgegevens ontvangen en direct betaald
Donderdagavond 26/2 bericht dat betaling ontvangen is en dat het verzonden wordt
Maandagmorgen 2/3 DHL voor de deur
Exact een week dus tussen bestelling en levering. Nx last, alles perfect afgehandeld.
Tevreden klant!
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Dat doen ze normaal wel ja.pimp wrote:Sturen ze wel een mail als het pakket verzonden wordt ?