Kmoet wel nog zeggen dat et geen originele versie is.
Dus meerderen hebben dezelfde key denk ik.
Gamers
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
ahja, ja kdenk niet dat je daar iets kunt aandoen aangezien CoD2 Punkbuster bevat (anti-cheat programma)roy wrote:Kmoet wel nog zeggen dat et geen originele versie is.
Dus meerderen hebben dezelfde key denk ik.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Ik heb het spelleke gekocht gehad een tijdje terug , maar ben het toch wel niet kwijt zeker
die CoD2 ..vermoed dat ik hem op ne lan of zo ben vergeten ..best wel spijtug , nuja kheb mijn handen al vol met bf2 
- strandjuttertje
- Mountainbiker
- Location: custom plum oostende alivio mat zwart,kledij plum oostende
oblivion
Post by strandjuttertje »
oblivion x box 360 dat is mijn game
denk dat ik er nog jaren zal van genieten elke maand een update via x box live doe zo voort betesda
greets aan al de gamers
denk dat ik er nog jaren zal van genieten elke maand een update via x box live doe zo voort betesda
greets aan al de gamers
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Mja een clan , ben jarenlang bij een vlaamse clan geweest , ma toen gingen we nog naar school ..is uiteengevallen toen iedereen ging werken en van die toeren ..Dutch Knight Hawks was dat :)
maar binnenkort komt gtr2 uit en dan zit ik dat weer meer te spelen , ik hoop tegen dan ook een nieuwe pc te bouwen
http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1
en de Fifa reeks heb ik compleet sinds 98 ..die zal ik altijd origineel kopen allicht
ps: ondertss al bijna 30% Lance corporal
maar binnenkort komt gtr2 uit en dan zit ik dat weer meer te spelen , ik hoop tegen dan ook een nieuwe pc te bouwen
http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1
en de Fifa reeks heb ik compleet sinds 98 ..die zal ik altijd origineel kopen allicht
ps: ondertss al bijna 30% Lance corporal
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
Serieus??? Whoa kerel! we moeten zeker es samen gamen want khbe onlangs CS Condition Zero gekocht!the beast wrote:yep,
ier nog ne steenbakker ze die graag eens een game speeld counterstrike1.5 en 1.6 en condition zero.
gr
THE BEAST