Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Scale
- Kerstman
Net mijn 21st modder seizoen achter de rug. Dus ne ouwe tussen al dit jong geweld hier maar,......'k zou jullie snotneuzen hier nog eens mijn achterwiel laten zien indien uitgedaagd.....
Als er in deze tijd 200 man was op een toertocht was dit een groot succes. Mijn eerste bike was een Wheeler. De laatste jaren gebruik ik wel meer de crossfiets, behalve in de vlaamse ardennen.
Als er in deze tijd 200 man was op een toertocht was dit een groot succes. Mijn eerste bike was een Wheeler. De laatste jaren gebruik ik wel meer de crossfiets, behalve in de vlaamse ardennen.
Begonnen op men 23ste gestopt op men 35ste terug begonnen op men 44ste word volgende week 46 Tien jaar er tussen uit veel verandert in die tijd gewich fiets -6kg gewicht body was +30kg
wordt aan gewerkt
TT deelnemers 100 tot 200 man nu 500 man/vrouw
bevoorading was er soms
nu altijd
afstand was 20 of 40km nu is alles mogelijk
veel meer singel traks vroeger je mocht overal door
dacht ik toch
TT deelnemers 100 tot 200 man nu 500 man/vrouw
bevoorading was er soms
afstand was 20 of 40km nu is alles mogelijk
veel meer singel traks vroeger je mocht overal door
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
In 2007 begonnen, en ik wordt in augustus...............................60 
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
SnotneusStrammerMax wrote:In 2006 begonnen, en ik word in april...................................50