Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Guest

Post by Guest »

8Hr 18?!. Mijn enig doel is levend tijdig door alle tijdspoorten te geraken.
Alle dagen als zot aan het trainen (gezien de laattijdige inschrijving) maar toch maar wat gas aan het terugnemen daar ik denk dat mijn knieën het anders tegen dan begeven :evil:
Ik denk anders wel dat de rest in orde komt, op 14 dagen tijd is mijn rustpols van 52 naar 45 gezakt (het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon langzaam aan het afsterven ben) :cry: .
Alhoewel, ik sta nog steeds niet op de startlijst [-X .
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ik ga proberen om onder de 10h te rijden , tis eerste keer da ik hem ga rijden en weet totaal niet waaraan ik mij moet verwachten . De eerste plaats is het natuurlijk om door alle tijdslimieten te geraken , de rest volgt 8)

Jo (Johan)
Guest

Post by Guest »

Maar best, dat ge dat niet weet :lol:
Ik denk een kruising tussen de LCMT (terrein) met de Ardèchoise (afzien in de hitte, hoogtemeters) met als dessert een Mont Ventoux beklimmingske.
Nu ik vond die alledrie afzonderlijk al welletjes, dus.....
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

aankomen is mijn eerste doel, verder zullen we wel zien wat het allemaal geeft, gisteren na 80km in Zolder (vlakke rit) totaal in de soep gedraaid en zit ik met sch..terij, hopelijk vergaat het me in Swiss een stuk beter, conditie zou nochtans goed moeten zijn maar of het voldoende is om al de hoogtemeters te verteren ???
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Laat het allemaal maar niet aan jullie hartjes komen,afzien zullen we toch.We hebben waarschijnlijk allemaal genoeg getraind(hopelijk niet overtraind)en meer kan je niet doen.Het weer,pech onderweg of een slechte dag(in de wielersport bestaat dit fenomeen al jaren)zullen we ginder moeten ondergaan.
Dus:CRISTALP,WE ARE COMING TO GET YOU!!! =D> :lol:

Al zou het ook wel eens dik kunnentegenslagen he?? :oops: :(
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Alles op uw eigen tempo en de limieten een beetje in de gaten houden en dan zal dat wel een lukken...

In ieder geval veel succes ...

Eric B
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

en vooral oppassen in de start dat je niet al te entoesiast meegaat. Na de eerste afdaling komen trouwens een aantal steile stukken : als je die in een roes pakt, dan kan je er achteraf veel tijd door verliezen...

doseren doseren doseren, en weten dat in de laatste klim de doos toch leeg is...
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Gewoon mikken naar de laatste tijdspoort, da's veruit de moeilijkste. Als ge die gepasseerd zijt, dan kunt ge der aan beginnen, met alle tijd van de wereld..... Doet er nie toe dat de doos :drunk: daar leeg is, dood gaan we toch.
tip: geen nieuwe schoenen dragen, want tegen da ge aankomt, zijn de zolen versleten....
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

meent ge dat nu van die schoenen ??
heb van de week nieuwe schoenen gekocht uit vrees dat ik met mijn oude pijnlijke voeten ga krijgen ?
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Dat zal nog wel meevallen denk ik ... had zoiets van de TaC ook gehoord en ik moet zeggen die van mij hebben het goed overleefd en we hebben alles bij elkaar toch ook een paar uurkes gestapt denk ik ...

Maar ne speciaal nieuwe schoenen aan doen zou ik ook niet doen ... alles eerst uitteste, voor het in marathons ed te gebruiken...

Eric B
Post Reply