Nieuwigheden 2007...

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Bwa, ik vind ze niet lelijk, helemaal niet ... maar toch een beetje een déjà-vue gevoel, want - volgens mij - toch wel héél erg gelijken op het ontwerp van SRAM ... :-?

Verschillen die foto's van die shifters niet erg veel van wat er in de O2 bikers verscheen ?

Field
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

die x vind ik nu niet zo prachtig. maar die xt en lx ders + shifters vind ik wel knap. hoewel de xtr's ook wel meevallen. en ja, zoals velen zeggen: het lijkt wat veel sram. alleen spijtig dat het boeltje wsl heel wat gaat kosten. anders wachten tot 2007 met upgraden. :-D
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Op het eerste zicht vind ik de nieuwe XTR's een beetje kitcherig ... maar schoone kitch is ook nie lelijk ... we zullen het eerst in 't echt moeten zien denk ik ...

Persoonlijk denk ik niet dat het mijn voorkeur zal wegdragen, ik hou meer van een "no nonsence" look ... en dus eerder XO.

Ben.
Guest

Post by Guest »

GT
Mountainbiker

Post by GT »

Waarschijnlijk zie ik niet goed, maar ik zie toch niet veel gelijkenissen met de SRAM-derailleurs.
Integendeel!
Volgens mij gaan we meer dan positief verschieten van de kwaliteit en de werking van dit staaltje techniek!

:drunk:
yellow
Mountainbiker

Post by yellow »

staat nu ook in de o2 bikers
ik vind dat dus echt VET 8)
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

yellow wrote:staat nu ook in de o2 bikers
ik vind dat dus echt VET 8)
Awel die mening deel ik ook =D> proficiat shimano , dus 2007 rijd den deze XTR :-D :-D
pirre
Mountainbiker

Post by pirre »

Mooi, =D> maar lijkt me wreed lastig om daar overal de modder tussenuit te krijgen #-o
authentic biker
Mountainbiker

Post by authentic biker »

pirre wrote:Mooi, =D> maar lijkt me wreed lastig om daar overal de modder tussenuit te krijgen #-o
Klopt, maar op de foto's in O² zijn de gaatjes in de wieltjes van de achterderailleur wel weggelaten.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Zie hier het werkpaardje van Adam Craig (ploeggenoot van Paulissen)

Carbon Anthem met de nieuwe XTR groep (uitgezonderd cranks) Let ook op de witte fox :drunk:

Image
Post Reply