Mountainbike.be greets Houffa

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Guest

Post by Guest »

We zijn hier werkelijk aan het discuseren over fritkotten. #-o #-o #-o #-o #-o #-o niveau ten top.

Allez mannen er zijn in Houffa legio mogelijkheden om goed te eten, ik ben daar ook ooit wel eens een keer geweest. :lol: :lol:
Guest

Post by Guest »

zullen maar zwijgen dan wat jij oa daar gegeten heb he maurice
:P :P :P
Guest

Post by Guest »

Da was noodzaak. :P

Ik zal vrijdagavond trouwens pas net voor middernacht gaan landen in Houffa, moet werken tot een uur of tien.
Last edited by Guest on Tue 14 Mar 2006 23:14, edited 1 time in total.
wheel
Mountainbiker

Post by wheel »

Hé Mannen,

Kan iemand mij vertellen welk soort banden ik finaal zou moeten gebruiken voor komend week-end??

thanks

wheel
Guest

Post by Guest »

Een paar banden met voldoende grip. Nobi Nic, Jimmie´s, ikzelf rij met de XCR-AT´s van Michelin.
wheel
Mountainbiker

Post by wheel »

Dank u Maurice!
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Splenter wrote:er zijn geen bevoorradingen voorzien onderweg. 's morgens maak je een lunchpakket klaar om 's middags te eten. In dat lunchpakket zitten dan een aantal broodjes (afhankelijk van hoeveel je er klaarmaakt), een stuk fruit, een koek en een fruitsapje. Op zaterdag keren we op de middag terug naar Moulin Bock, daar kun je dan eventueel nog iets bijkopen qua drank of versnapering. Powerbars, sportdrank en dergelijke moet je dus zelf meebrengen.

cya
Voor sportdrank zorgt Mountainbike.be dus, met dank aan Performance.
Verder hebben we nog bananenbrood bij, suikerwafels, ... Tenzij je liever je eigen merk verkiest hoef je dus geen energierepen en dergelijk mee te brengen.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

maurice wrote:We zijn hier werkelijk aan het discuseren over fritkotten. #-o #-o #-o #-o #-o #-o niveau ten top.

Allez mannen er zijn in Houffa legio mogelijkheden om goed te eten, ik ben daar ook ooit wel eens een keer geweest. :lol: :lol:
Kommaneuken vindt ik wel een keer tof. :-)

houffa legio wat is dat dan. :P
Guest

Post by Guest »

Da's zoiets als lego technics, maar dan anders. #-o :lol: . da beloofd nog plezant te worden daar in houffa. 8)
alain
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Post by alain »

Welke goede bandenkeuze Michelin Scorpion 1.75 of Big Jim 2.25
Post Reply