Na zijn degelijke start op de weg is FM hopelijk vertrokken voor een mooi
MTB seizoen.
Na Oostduinkerke en de WB in Curacao nu een vierde plaats in de nieuwe
Benelux cup.
Hopelijk in goede form in Madrid en Spa volgende maand.
Filip Meirhaeghe Back in business
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- LuckyIron
- Mountainbiker
kaarten op voorhand kopen is echt ni nodig en ja, 't is aan het circuit zelfBig wrote:Kan je ook kaarten opvoorhand kopen?
Waar is het precies te doen? Aan het circuit?
http://www.spa-francorchamps-other.be/vtt/index.html
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Filip Meirhaeghe werd vierde in Spa-Francorchamps, de derde proef voor de Wereldbeker.
Filip Meirhaeghe voelt zich weer wat meer mountainbiker. "Dit is een zege waard voor mij. Ik word emotioneel. Ik was heel nerveus, in het beste geval hoopte ik op de toptien"
"Het parcours lag me: de beklimmingen reed ik in mijn eigen tempo, tussen de bomen en de wortels sloeg ik telkens een gat van 30 seconden. Ik reed altijd alleen en doseerde goed. Maar ik blijf rustig: als het op kracht aankomt, kan ik nog niet mee".
bron:H.L.N
Filip Meirhaeghe voelt zich weer wat meer mountainbiker. "Dit is een zege waard voor mij. Ik word emotioneel. Ik was heel nerveus, in het beste geval hoopte ik op de toptien"
"Het parcours lag me: de beklimmingen reed ik in mijn eigen tempo, tussen de bomen en de wortels sloeg ik telkens een gat van 30 seconden. Ik reed altijd alleen en doseerde goed. Maar ik blijf rustig: als het op kracht aankomt, kan ik nog niet mee".
bron:H.L.N